جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتظامی

نماینده ولی فقیه در کاشان نیروهای مسلح را دژ مستحکم حفاظت از امنیت مردم و نظام دانست و گفت: نیروی انتظامی سرمایه گذاری بیشتری برای ارتباط با مردم انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی صبح چهارشنبه 15 مرداد، در دیدار سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان، با قدردانی از تلاش های نیروهای انتظامی در ایجاد امنیت، گفت: نیروهای مسلح برای تامین امنیت نیاز به ابزارهای پیشرفته نظامی و فرهنگی دارند، چرا که هیچ کشور و ملتی بدون نیروی قدرتمند مسلح نمی تواند روی پای خودش بایستد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اقتدار و پیشرفت نیروهای مسلح  کشورمان را عامل نگرانی و ناراحتی استکبار جهانی دانست و افزود: آمریکایی ها از پیشرفت های نظامی کشورمان  عصبانی اند.

وی، به ماموریت های مهم نیروی انتظامی در تامین امنیت اشاره کرد و ادامه داد: نیروهای انتظامی و مسلح کشورمان در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، فحشا و منکرات، و ... باید اداوت و تجهیزات لازم را در اختیار داشته باشند.

عضوخبرگان رهبری با تاکید بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی برای سربازان و پرسنل نیروهای مسلح، گفت: نیروی انتظامی سرمایه گذاری بیشتری بر روی آموزش تخصصی فردی و فرهنگی پرسنل برای ارتباط با مردم انجام دهد.

آیت الله نمازی در پایان گفت: گرچه کشورمان با مشکلات ارزی و اقتصادی روبرو است و دولت هم در حد توان کمک می کند، ولی با وحدت و یکپارچکی و کمک همه مسئولان می توان مشکلات را  یکی پس از دیگری برطرف کرد.

معرفی فرمانده جدید انتظامی کاشان

برپایه این گزارش، در این دیدار پس از ارائه گزارش سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ پاسدار حسین بساطی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان کاشان معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha