پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مروجی

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در دیدار با خیر سلامت، گفت: مشارکت خیرین زمینه ساز جذب امکانات و تجهیزات بیشتر برای منطقه و ارتقای سلامت مردم در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، دکتر سید علیرضا مروجی در دیدار با خیر سلامت حاج تقی رحمانی و خانواده ایشان، از کمک ۱۶ میلیارد ریالی این خانواده جهت تسریع در بهره برداری از بیمارستان ثامن الحجج(ع) آران و بیدگل تقدیر کرد.

 وی، ضمن تجلیل از مشارکت و همکاری تمامی خیرین گرانقدر به خصوص در مقابله با بحران شیوع کووید ۱۹ در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، اقدامات خیرین این منطقه را ستودنی عنوان کرد و گفت: این دو شهرستان از گذشته تاکنون سبقه طولانی در امور خیر به ویژه در زمینه بهداشت و درمان دارند و تاریخ ساخت بیمارستان نقوی کاشان حاکی از این موضوع است.

مروجی اظهار داشت: خیرین سلامت این شهرستان ها در واقع پیشگام در ارتقای ساختار نظام سلامت بوده اند، درک و همت والای آنان در بنا نهادن و ساختن مراکز درمانی زمینه ساز مشارکت هرچه بیشتر دولت و جذب امکانات بیشتر برای ارائه خدمات سلامت در منطقه شده و سالها خیر و برکات آن به مردم خواهد رسید.

اسماعیل بایبوردی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل نیز در این دیدار، به اهمیت و نقش فعالیت خیرین سلامت در توسعه منطقه اشاره کرد و خیرین سلامت را در زمره ارزشمندترین و برگزیده‌ترین انسانها دانست.

بر پایه این گزارش، خیرین گرامی حاج تقی رحمانی و پسرشان هادی رحمانی مبلغ ۱۶ میلیارد ریال جهت تسریع بهره برداری بیمارستان ثامن الحجج(ع) کمک کردند.

این کمک مالی علاوه بر کمک های قابل توجه و ارزشمندی بود که از ابتدای ساخت این بیمارستان تاکنون توسط ایشان صورت گرفته است و در پایان با اهدای لوح از خدمات مهندس مسعود رحمانی در دوران شیوع ویروس کووید ۱۹ قدردانی شد.

لازم به ذکر است، این دیدار در راستای تکمیل و بهره برداری هر چه سریعتر از بیمارستان ثامن الحجج(ع) شهرستان آران و بیدگل با هدف جلب مشارکت و قدردانی از زحمات خیرین گرانقدر حاج تقی رحمانی و پسران با حضور فرماندار این شهرستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، مدیر عامل و عضو مجمع خیرین سلامت، رییس اداره سازمان های مردم نهاد، سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل و مسئول دفتر فنی دانشگاه تشکیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha