جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسابقات

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اسامی نفرات برتر بخش دعاخوانی مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در استان اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان به نقل از روابط عمومی اوقاف اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی طاهری در خصوص برگزاری بخش دعاخوانی مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در استان اصفهان اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۵۰ شرکت کننده شامل ۲۶ خانم و ۲۴ آقا برگزار شد.

وی افزود: دعاخوانی شرکت کنندگان در بخش دعاخوانی این دوره از مسابقات تصویربرداری شده و برای داوری به تهران ارسال شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: بر این اساس و پس از داوری صورت گرفته یک نفر در بخش خواهران، یک نفر در بخش برادران و یک گروه مدیحه سرایی از استان اصفهان برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

وی گفت: علیرضا سلامی از شهرستان گلپایگان، زینب حاجیان از شهرستان اصفهان و گروه تواشیح ملکوت از شهرستان خمینی‌شهر از استان اصفهان به مسابقات ملی راه یافتند.

حجت‌الاسلام طاهری اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است چهل و سومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در آبان ماه سال جاری برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha