جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام یوسف پور

حوزه/ حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که دیگر هیچ حاشیه امنی برای مفسدان اقتصادی و دانه درشت ها در کشور وجود نخواهد داشت، تصریح کرد: دستگاه قضا با پشتوانه عظیم مردمی با مفسدان اقتصادی برخورد خواهد کرد.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران با گرامداشت یاد و خاطره شهید بهشتی(ره)، از ایشان به عنوان شخصیت اثرگذر در انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: شهید بهشتی(ره) از یاران صدیق امام راحل و انقلاب اسلامی بود که در پایه گذاری این نظام و انقلاب نقش بسیار مؤثری ایفا کردند.

وی با بیان این که شهید بهشتی(ره) تا آخرین لحظه از عمر با برکت خود در مسیر اعتلای دین و انقلاب گام برداشت، افزود: تلاش های علمی و عملی آن روحانی انقلابی، موجب تقویت جایگاه انقلاب و تضعیف جریان انحراف و التقاط در جامعه اسلامی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهید بهشتی(ره) با قدرت در برابر جریان های التقاطی ایستاد و با روشنگری های خود آنها را رسوا کرد، بیان داشت: آگاهی بخشی و روشنگری های آن روحانی مجاهد و انقلابی موجب برملا شدن چهره شیطانی جریان نفاق در کشور شد.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به نقش بسیار مؤثر و محوری شهید بهشتی در تدوین قانون اساسی و همچنین قوانین دستگاه قضا، بر ضرورت الگو قرار دادن سیره عملی و عملی آن شخصیت تراز اول انقلاب توسط مسؤولان بخش های مختلف کشور تأکید کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که هدف آیت الله بهشتی(ره) گسترش اسلام ناب در جامعه بود، خاطرنشان کرد: ایشان در همه مراحل زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی خود ارزش های اسلامی را لحاظ می کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود برقراری عدالت را مهم ترین وظیفه دستگاه قضا در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: دستگاه قضا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدافع حقوق مظلومان و مستضعفان است.

حجت الاسلام یوسف پور به دوره جدید مدیریت دستگاه قضا اشاره کرد و با بیان این که خوشبختانه در این مدت اقدامات ارزشمندی در برخورد با مفاسد اقتصادی صورت گرفته است، بیان داشت: این اقدامات از جمله مهم ترین مطالبات عموم ملت ایران است که باید با قدرت ادامه پیدا کند.

وی با بیان این که متأسفانه عده ای قلیل با رانت و رشوه، تلاش می کنند بیت المال را به تاراج ببرند، افزود: این افراد بدانند قانون نخواهد گذاشت حقوق این مردم انقلابی و همیشه در صحنه به راحتی پایمال شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دیگر هیچ حاشیه امنی برای مفسدان اقتصادی و دانه درشت ها در کشور وجود نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: دستگاه قضا با پشتوانه عظیم مردمی با مفسدان اقتصادی برخورد خواهد کرد و اجازه سوء استفاده از منابع ملی را به آنها نخواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انقلابی شیعه IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    0 0
    به نام خدا با سلام برای مبارزه با فساد صرفا شعار و یا بگیر و ببند کافی نیست بلکه بایستی قانون و قانونگذار و مجری قانون هم اصلاح بشه و ارزشهایی که برای بکارگیری افراد ، ملاک قرار میگیره هم تغییر کنه . در هر صورت جدای از مبارزه با فساد ، متاسفانه ایران بهشت دلالها در هر زمینه ای هست ، دلالهایی که در فضای نابسمان و رها شده اقتصادی روز به روز ثرمتندتر و تعیین کننده تر و سایر اقشار و حتی تولید کننده هم ضعیفتر - فکری هم به حال از بین بردن دلالهای حکومتی و خصوصی کنید . با تشکر