پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بازدید

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران از روند احداث استادسرای مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) زینوند بهشهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز از روند احداث استادسرای مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) زینوند بهشهر بازدید کرد.

 در این بازدید که معاون تبلیغ حوزه علمیه استان نیز حضور داشت، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی بر ضرورت تسریع در پروژه استادسرای این مدرسه علمیه تأکید کرد.

مدیر حوزه علمیه مازندران، حمایت و تقویت مدارس علمیه را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: توسعه فضای فیزیکی مدارس علمیه از جمله برنامه های مدیریت حوزه علمیه مازندران است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با تأکید براین که باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت و توسعه مدارس علمیه شهرستان ها بهره گرفته شود، تصریح کرد: توسعه کمی و کیفی مدارس علمیه به طور حتم یک ضرورت مهم است که به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مشکلات و موانع نباید در روند فعالیت‌های حوزه تأثیر بگذارد، خاطرنشان کرد: حوزه صاحب دارد و همواره فعالیت ها و تلاش های خادمان طلاب مورد نظر و توجه حضرت ولیعصر(عج) قرار دارد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که در حال حاضر بیش از دو هزار و ۵۰۰ طلبه در سطوح مختلف حوزه در مدارس علمیه استان مشغول به تحصیل هستند، بیان داشت: با تقویت و توسعه فضاهای آموزشی در سطح مدارس علمیه به طور حتم شاهد رشد علمی حوزه علمیه استان خواهیم بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha