شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ حجت الاسلام صادقی به تبلیغات رسانه ای دشمن در ایجاد فضای ناامیدی در کشور اشاره کرد و گفت: فعالیت جهادی روحانیت امید و اعتماد را به جامعه باز می گرداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در سرکشی از فعالیت مبلغان طرح هجرت بابلسر، گفت: تلاش ها و مجاهدت های روحانیت در جامعه، جهاد در راه خداوند متعال است.

وی با بیان این که مبلغان دینی با خلوص نیت و بدون هیچ نگاه مادی در جهت عمل به وظیفه و تکلیف گام بر می دارند، افزود: در حال حاضر بیش از 200 مبلغ دینی در سراسر استان به وظیفه خود که همان تبلیغ دین است، مشغول هستند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که جایگاه امروز دین در جامعه مرهون تلاش ها و مجاهدت های روحانیت در ادوار مختلف تاریخی است، تصریح کرد: در سایه دین و ارزش های معنوی، ملت ایران توانست یک نظام و حکومت دینی را در این کشور پایه گذاری کند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که دشمنان دین و انقلاب شبانه روزی در تلاش هستند تا ارزش های دینی را در جامعه اسلامی کمرنگ کنند، افزود: در مقابل روحانیت با بصیرت و انقلابی با همه توان تبلیغی خود در مسیر نشر و گسترش دین تلاش می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت با حداقل امکانات توانسته خدمات مؤثری را به جامعه ارائه کند، بیان داشت: امروز بسیاری از مناطق دور افتاده و روستایی استان به برکت حضور مستمر روحانیت در مسیر آبادانی قرار گرفته اند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تعامل و ارتباط بیشتر مبلغان دینی با مردم به ویژه نسل جوان تأکید کرد و گفت: با توجه به هجمه های بسیاری که متوجه جوانان است، ضرورت دارد مبلغان دینی با تعامل سازنده با این قشر، به آنها آگاهی دهند.

وی با بیان این که هدف دشمن از بین بردن هویت دینی نسل جوان است، خاطرنشان کرد: روحانیت با بهره گیری از ظرفیت تبلیغی بالایی که دارد می تواند دشمن را در تحقق این هدف شوم ناکام بگذارد.

حجت الاسلام صادقی همچنین به تبلیغات رسانه ای دشمن در ایجاد فضای ناامیدی در کشور اشاره کرد و گفت: فعالیت تبلیغی روحانیت می تواند امید و اعتماد را به جامعه بازگرداند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha