شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معارفه

حوزه/ مسئول جدید مدرسه علمیه زینوند بهشهر با حضور مدیر حوزه علمیه مازندران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، مسئول جدید مدرسه علمیه زینوند بهشهر امروز با حضور مدیر حوزه علمیه مازندران معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در این مراسم با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، این ایام را فرصت مناسبی برای گسترش معارف و سیره اهل بیت(ع) در جامعه دانست.

وی با بیان این که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند معارف اهل بیت(ع) افزود: بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) راه مصون ماندن از توطئه های دشمنان است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جامعه اسلامی امروز به دلیل فاصله گرفتن از معارف اهل بیت(ع) با مشکلات و بحران های بسیاری مواجه هستند، خاطرنشان کرد: تنها راه عبور از بحران ها و مشکلات فعلی تکیه کردن بر سیره اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، مهم ترین عامل رشد و تعالی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را بهره مندی از معارف اهل بیت(ع) دانست وتصریح کرد: ملت بزرگ ایران در سایه سار اهل بیت(ع) در دنیا عزتمندانه حضور دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه حوزه های علمیه در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: حوزه های علمیه نقش مؤثر و تعیین کننده ای در چهار دهه اخیر بر عهده داشتند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که حوزه های علمیه وظیفه کادر سازی برای آینده نظام اسلامی را عهده دار هستند، خاطرنشان کرد: امروز با تلاش کنیم، طلابی مهذب، انقلابی و نخبه در سطح مدارس علمیه تربیت و پرورش یابند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که حوزه تأمین کننده نیازهای معنوی، فکری و عقیدتی جامعه اسلامی است، تصریح کرد: بسیای از شخصیت هایی که امروز در نظام اسلامی اثرگذار هستند پرورش یافته حوزه های علمیه هستند.

وی،د خدمت به طلاب مدارس علمیه را بسیار با ارزش توصیف کرد و افزود: باید بدانیم که امروز ما وظیفه تربیت و پرورش سربازان حضرت ولیعصر(عج) را بر عهده داریم و هیچ عملی با ارزش تر از این وجود ندارد.

 در این مراسم حجت الاسلام فلاح به عنوان مسئول جدید مدرسه علیه زینوند بهشهر معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha