پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نامه به وزیر بهداشت

نماینده ولی فقیه در مازندران در نامه ای به وزیر بهداشت ضمن تجلیل از زحمات و تلاش های صورت گرفته در مقابله با کرونا، خواستار خواستار حمایت همه جانبه برای جذب و دریافت حق و حقوق بدون کم و کاست عزیزانی که به صورت موقت و ۸۹ روزه در بحران کرونا جانانه خدمت کردند، شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در نامه ای به دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از زحمات و تلاش های فراوان وزیر محترم و دیگر اعضاء محترم ستاد مبارزه با کرونا در سطوح ملی، استانی و شهرستانی در ایام مبارزه با کرونا و مهار این ویروس منحوس تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه این نامه  همچنین با اشاره به خدمات بی شائبه عموم دست اندرکاران و خدمت گزاران در حوزه بهداشت، خواستار حمایت همه جانبه برای جذب و دریافت حق و حقوق بدون کم و کاست عزیزانی که به صورت موقت و ۸۹ روزه در این بحران جانانه خدمت کردند، شد.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین لائینی، در خطبه های نماز جمعه مرکز استان نیز نسبت به پرداخت حق و حقوق و جذب پرستاران و کادر درمانی که در بحران مقابله با کرونا شبانه روزی تلاش کردند، تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha