جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علميه بندپي بابل

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل گفت: تغییر الگوهای شخصیتی یکی از دلایل تغییر سبک زندگی است که منجر به تغییر رفتار به‌خصوص در بین جوانان و نوجوانان می‌شود. این تغییر رفتار اگر در دختران و زنان اتفاق بیفتد، جامعه را به انحطاط و انحراف خواهد کشید.

سیده زهرا ابراهیمیان در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، ضمن عرض تبریک دهه کرامت بیان کرد: تغییر الگوهای شخصیتی یکی از دلایل تغییر سبک زندگی است که منجر به تغییر رفتار به‌خصوص در بین جوانان و نوجوانان می‌شود. این تغییر رفتار اگر در دختران و زنان اتفاق بیفتد، جامعه را به انحطاط و انحراف خواهد کشید.

مدیر  مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل تصریح کرد: حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) از جمله شخصیت‌هایی است که می‌توان با معرفی ایشان به زنان جامعه، هویت زن مسلمان ایرانی را احیاء کرد.

وی در ادامه گفت: مدارس علمیه خواهران می‌توانند با سازوکاری تربیتی و نه صرفاً آموزشی، مادرانی توانمند تحویل جامعه دهد که زمینه‌ساز «تمدن نوین اسلامی» شوند.

مدیر  مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل تصریح کرد: طلاب وقتی در چنین فضایی کسب علم کرده باشند، زمانی که به‌عنوان مبلغ دینی در مدارس، اردوهای جهادی، حلقه‌های صالحین و غیره فعالیت کنند، قطعاً در جذب کودکان و نوجوانان اثرگذارتر خواهند بود.

وی تأکید کرد: تابستان سال گذشته طلابدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل باوجود شرایط سنی خود، حضور بسیار خوبی در اردوهای جهادی و حلقات صالحین بسیج داشتند و همین موضوع موجب بالا رفتن آمار پذیرش در سال تحصیلی گذشته شد.

ابراهیمیان خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن و تغییر سبک زندگی در جامعه، تصمیم و اراده یک دختر نوجوان برای ورود به حوزه بسیار ارزشمند و مایه مباهات است.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha