جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علمیه بندپی بابل

حوزه/ استاد دانشگاه گفت: لبیک به کمک مومنانه رهبر معظم انقلاب و محرومیت زدایی، بزرگترین ضربه به دشمنی و تحریم های آمریکا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، میثم معافی در نشستی با عنوان "جنگی که بود جنگی که هست" در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل بیان کرد: صدور انقلاب و انتقال ارزش های اسلامی از جمله وظایف مهم حوزه های علمیه و طلاب است و اگر در جنگ نرم از دشمن غافل شوید، ارزش ها از بین رفته و چیزی برای انتقال به دیگران باقی نمی ماند.  

وی تصریح کرد: دشمنان وقتی در هشت سال جنگ تحمیلی با همه تجهیزات نظامی نتوانستند در مقابل اراده جوانان ایرانی پیروز شوند، کشور را درگیر جنگ نرم کردند و با تحریم های اقتصادی قصد دارند مردم را مقابل نظام و انقلاب قرار دهند.

کارشناس فرهنگی ادامه داد: تمام تلاش دنیای غرب این است که با ابزاری چون هالیوود، هم صدای خود را به دنیا برساند و هم مانع رسیدن صدای اسلام و انقلاب اسلامی ایران به گوش دنیا شود.

وی تصریح کرد: اگر ما در زمان مناسب، با ابزار و بیان درست و متناسب با عصر کنونی، اصول و اعتقادات خود را انتقال ندهیم، تحریف گریبان گیر جامعه خواهد شد.

معافی خاطرنشان کرد: لبیک به کمک مومنانه رهبر معظم انقلاب و محرومیت زدایی بزرگترین ضربه به آمریکا است.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha