پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پورمحمدی

حوزه / امام جمعه مراغه از توزیع بیش از ۲۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، پنجشنبه در مراسم تقدیر از اداراتی که در روزهای کرونا در حوزه های مختلف پای کار بودند، اظهار داشت: مدیران دستگاه ها علاوه بر مسئولیت اجرایی خود، وظایف دیگری دارند و آن هم استحکام رابطه با پروردگار متعال است.

وی با اشاره به اینکه مردم مسئولان را امین خود می دانند، گفت: مسئولان بایستی از اعتماد مردم سوءاستفاده نکنند و در کارهای خود خدا خداوند را در نظر بگیرند.

امام جمعه مراغه ادامه داد: مسئولان باید جامع نگر باشند و علاوه بر مجموعه خود دیگر مجموعه ها را در نظر گیرند.

وی اضافه کرد: مسئولان نباید تنها مجموعه دستگاه های که در آن خدمت می کنند را ببینند، چراکه تفکرات این چنینی آفتی برای کشور است.

امام جمعه مراغه با انتقاد از طرح ها و پروژه های بی نتیجه، خاطرنشان کرد: یکی از اساسی ترین مشکلات جمهوری اسلامی طرح هایی است که از روی فشار و با عنوان طرح های انتخاباتی کلنگ زنی شده و پس از گذشت چندین سال همچنان بی نتیجه باقی مانده اند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی ادامه داد: طرح های بی نتیجه حیف و میل بیت المال است و باید از کلنگ زنی آن ها جلوگیری کرد.

وی در ادامه با تقدیر از فرماندار مراغه، گفت: فرماندار مراغه به خصوص در دوران کرونا به همراه مسئولان شهرستان در موضوع مواسات و کمک مومنانه پای کار بوده و عملکرد قابل قبولی داشت.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۲۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده های آسیب پذیر از کرونا در مراغه توزیع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha