جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
افزایش بی رویه قیمت ها

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی و گرانی های سرسام آور اخیر در بازار، مجلس منتظر اقدام دولت برای مقابله با افزایش بی رویه قیمت ها نباشد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت شهادت شهید بهشتی و حادثه ۷ تیر، با بیان اینکه تغییر روند مسیر هفت ساله مدیریت کشور یک نیاز اساسی است، اظهار داشت: مجلس انقلابی در مقابل حقوق مردم لایق و همیشه در صحنه ایران اسلامی نمی تواند، سکوت کند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: مبنای مجلس یازدهم انقلابی گری و ترویج روحیه خدمت به مردم است و باید بر سر آرمان های امامین انقلاب که اجرای عدالت اجتماعی است، پافشاری کند.

حجت الاسلام محمدی فر بیان کرد: مجلس که با انگیزه احیای ارزش های انقلابی پا به میدان خدمت نهاده، به یقین وضعیت دردناک افزایش بی رویه قیمت ها را شایسته ملت شهید پرور ایران اسلامی نمی داند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی و گرانی های سرسام آور، مجلس منتظر اقدام دولت برای مبارزه با افزایش بی رویه قیمت ها نباشد.

حجت الاسلام محمدی فر اظهار کرد: نمایندگان انقلابی حسب وظیفه ذاتی خود که تصویب قوانین صحیح و نظارت بر عملکرد دولت که برگرفته از شالوده اصل هشتم قانون اساسی درباره «امر به معروف و نهی از منکر» است، به عنوان وظیفه و تکلیفی همگانی مورد توجه قرار دهند.

وی یادآور شد: سختی معیشت و گرانی های افسار گسیخته، نتیجه بی انگیزه ای و رِخوت برخی مسئولین دولتی است و این پدیده موجبات ایجاد جو رها شدگی از منظر اقتصادی در بین مردم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha