جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خدام رضوی

حوزه/ به همت ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر و به مناسبت ورود خدام رضوی به استان، در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مدافعان سلامت و سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار حبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام توسلی واعظ از خادمان بارگاه رضوی صبح امروز در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: همراه با خدام حرم رضوی برای خدا قوت خدمت کسانی که در حقیقت رزمندگان خط مقدم جهاد سلامت هستند و بخاطر ویروسی که جهان و کشور ما درگیر آن می باشد، آمده ایم، زیرا تلاش های جهادی شما باعث شده که ما امروز ایمن باشیم خدمت شما خداقوت عرض می کنم.

در ادامه مراسم، سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه واکسنی برای درمان کرونا نداریم و از طریق معنویات به بیماران کمک می کنیم، خطاب به خادمان رضوی گفت: از شما تقاضامندیم ما را از دعای خیر خود محروم نکرده و برای پرستاران، کادر درمان و بیماران پیام معنوی بفرستید.

در این مراسم از رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، پزشکان، پرستاران و مدافعان سلامت حاضر در این نشست با اهدای هدایای از جمله قطعه فرش متبرک حرم مطهر  تقدیر به عمل آمد و نشان پرچم رضوی بر سینه هایشان نصب شد.

این مراسم با اهدای نمک متبرک حرم امام هشتم به حضار و اجرای مدیحه سرایی توسط یکی از خدام، دل‌های عاشقان اهل‌بیت(ع) روانه بارگاه علی بن موسی‌الرضا (ع) شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha