پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: همکاری های خوبی بین حوزه و آموزش و پرورش وجود دارد که امیدواریم این تعامل و همکاری در همه عرصه های علمی، تبلیغی، آموزشی و پژوهشی تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا در نشستی با دکتر حمیدرضا مشهدی، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین، گفت: همکاری های خوبی بین حوزه و آموزش و پرورش وجود دارد که امیدواریم این تعامل و همکاری در همه عرصه های علمی، تبلیغی، آموزشی و پژوهشی تقویت شود.

وی با بیان اینکه آمادگی لازم وجود دارد که در حوزه های مختلف، ارتباطات بیشتری بین آموزش و پرورش و قشر فرهنگیان با حوزه علمیه قزوین به وجود آید، تصریح کرد: همکاری بین حوزه های علمیه و دانشگاه فرهنگیان و داشتن طرح و برنامه مدون، نقش مهمی در تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی در خصوص ارتقای دینی و فرهنگی دانش آموزان خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: تلاش شود برنامه های منظمی جهت حضور طلاب فاضل در بدنه آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان به مرحله اجرایی در آوریم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: امضای تفاهم نامه در هر نهادی بسیار ارزشمند است، ولی باید اجرایی شود که امیدواریم نشست های دو نهاد دستاوردهای خوبی به همراه داشته باشد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه حوزه علمیه قزوین از لحاظ طلاب نمونه، از ظرفیت بالایی در عرصه های مختلف برخوردار است که می توان با بکارگیری این عزیزان برنامه ها و فعالیت های فرهنگی را به خوبی انجام داد.

دانشگاه فرهنگیان در عرصه مبارزه با کرونا پیشگام بود

 دکتر مشهدی هم در این جلسه با بیان اینکه ظرفیت بالایی در حوزه علمیه قزوین وجود دارد، گفت: هدف دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم در طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است، لذا همکاری و همیاری بیش از پیش حوزه علمیه قزوین در این زمینه را خواستاریم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان قزوین همچنین به فعالیت های دانشگاه فرهنگیان در عرصه مبارزه  با بیماری کرونا اشاره و بیان کرد: در عرصه مبارزه با بیماری کرونا اقشار مختلف در این مسیر سهیم بودند، ولی دانشگاه فرهنگیان استان اولین نهادی بود که توانست در تولید ماسک فعالیت های ماندگار و ارزشمندی در این عرصه انجام دهد.

در ادامه، حجت الاسلام شعبانی از کارکنان دانشگاه فرهنگیان، گفت: دانشگاه فرهنگیان مولد نیروی های انقلابی و متدین است و نگاه ویژه حوزه علمیه قزوین نیاز دارد تا پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مسیر خدمت به مردم سرافراز نگه دارد و احیا کننده آرمان ها باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha