پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حقوق بشر آمریکایی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه جانبازان شیمیایی سردشت نماد حقوق بشر آمریکایی اند، گفت: بمباران شیمیایی سردشت یکی از وحشیانه‌ترین و غیرانسانی‌ترین اقدامات نظامی رژیم بعث در جنگ تحمیلی بود.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کرمانشاه، با اشاره به ۸ تیر، روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی، میکروبی و بمباران سردشت، اظهار داشت: نتیجه حقوق بشر آمریکایی حمایت تمام قد کاخ سفید از صدام بعثی بود که با در اختیار قرادادن بمبهای شیمیایی، شهروندان سردشت را برای همیشه در قرنطینه قرار داد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه فلسفه انقلاب اسلامی مبارزه با رژیم ضد بشری پهلوی که مورد حمایت آمریکا و اروپا بود، گفت: آمریکا و دولت های غربی در مقابل جنایات ساواک، برغم وحشیانه ترین و مخوف ترین شکنجه ها، سکوت اختیار کرده بودند.

وی تصریح کرد: در حقیقت عامل اصلی به شهادت رسیدن ۱۷ هزار شهید ترور در کوچه و خیابانهای ایران اسلامی، آمریکا و کشورهای اروپایی هستند که با حمایت مادی و معنوی از منافقین، داعیه دار حقوق بشر می باشند.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: کسانی که چشم خود را بر روی جنایات آمریکا در دنیا، خصوصاً ایران اسلامی، اعم از جنگ تحمیلی، حمایت از منافقین، ساقط نمودن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس، تشدید تحریم ها، خیانت در برجام و ده ها ظلم دیگر بسته اند، حامیان اسلام آمریکایی هستند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه جانبازان شیمیایی سردشت نماد حقوق بشر آمریکایی است، ادامه داد: بمباران شیمیایی سردشت توسط صدام و با حمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی، یکی از وحشیانه‌ترین و غیرانسانی‌ترین اقدامات نظامی رژیم بعث در جنگ تحمیلی بود.  

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: شیطان بزرگ برای حفظ منافع، یا به تعبیر روشن تر غارت منابع و توسعه نظام سلطه در سایرکشورها، خصوصاً در ملل استکبار ستیز همچون ایران اسلامی، از غرب باوران نفوذی بهره می برد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر دولتمردان و رجال سیاسی در دنیا، از جمله در ایران اسلامی، دیپلماسی قرآنی و دکترین امامین انقلاب را محور سیاست خارجی قرار دهند، هرگز دچار ضعف، انفعال و خود باختگی در برابر زورگویان عالم نخواهند شد.

وی در پایان گفت: هرگاه چه در مسائل داخلی و سیاست خارجی دشمنان در برابر اقتدار ما سر تعظیم فرود آوردند، حاصل تکیه بر اصول «نه شرقی و نه غربی» بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha