شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امت

حوزه/ همزمان با دهه کرامت؛ مرکز امت واحده لبنان نشست هم اندیشی را با حضور جمعی از اساتید دانشگاهی، فرهیختگان و چهره های سیاسی جهان اسلام پیرامون زندگی حضرت معصومه (سلام الله علیها) را برگزار می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) مرکزمطالعت پژوهشی و راهبردی امت واحده لبنان؛ نشستی را با محوریت زندگی این بانوی بزرگوار برگزار می کند.

بر اساس این گزارش شرکت کنندگان از اساتید و فرهیختگان ،جمعی از سیاسیون و  اهالی رسانه از کشورهای مختلف از جمله ایران، لبنان و عراق هستند.

حجت الاسلام سید فادی السید رئیس مرکز امت واحده لبنان، دکتر حسین الاسدی نماینده پارلمان عراق، انسجام الغراوی نماینده مجلس عراق، دکتر مریم هادی الیاسری مدیر و هماهمانگ کننده موسسه وارث الانبیاء، دکتر لیندا طبوش  رئیس بخش مطالعات مرکز امت واحده، فرح الجراح رسانه ای، فضیله الشیخ اسد قصیر استاد ارشد مطالعات حوزه اسلامی، انور جمعه نماینده لبنانی و رقیه رستم پور ملکی مدیرگروه بخش عربی دانشگاه الزهراء و سناء فنیش نویسنده و رسانه ای لبنانی از جمله شرکت کنندگان در این نشست فرهنگی و علمی هستند.

شایان ذکر است این نشست امروز از طریق فضای مجازی و نرم افزار زوم ساعت ۱۸ و ۳۰ به وقت تهران و ۱۷ به وقت بیروت برگزار می شود .

ID:۶۹۹۱۹۸۲۳۰۴

PASS:۱۲۳۴۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha