جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
همایش

حوزه/ با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت در اندیشه امام خمینی و دغدغه های امام خامنه ای و تاثیر آن در هویت اسلامی؛ چهارمین همایش بین المللی نوآوری و اجتهاد فکری نزد امام خامنه ای با محورین تعلیم و تربیت برگزار می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه فردا دوشنبه چهارمین همایش بین المللی نوآوری و اجتهاد فکری نزد امام خامنه ای با محوریت تعلیم و تربیت برگزار می شود. این موضوع با توجه به اهمیت آن در اندیشه امام خمینی و دغدغه های امام خامنه ای و تاثیر آن در هویت اسلامی انتخاب شده است و در این همایش مقالات ارسال شده محققان ارائه خواهد شد.

این همایش در ساعت ۳ بعد از ظهر آغاز می شود و از جمله برنامه های آن سخنرانی دکتر ایاد ارناؤوطی از عراق درباره ویژگی های نظام تربیتی اسلامی و همنچنین سخنرانی دکتر احمد ماجد از لبنان درباره مسیر تاریخی تعلیم و تربیت در دو جهان اسلامی و عربی و سخنرانی دکتر ابوالخیر از مصر با موضوع روش آموزشی و تربیتی در اندیشه امام خامنه ای خواهد بود.

لازم به ذکر است که این همایش از سوی مرکز معارف حکمی لبنان و با همکاری مراکز مختلف از جمله دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای و از طریق نرم افزار (zoom meeting) در آدرس زیر برگزار می شود:

ID:۸۲۷۴۱۲۰۰۷۳۳

Password:۰۳۲۹۰۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha