سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/تودیع و معارفه نمایندگی ولی فقیه درسپاه کاشان

حوزه / در مراسمی با معرفی حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته، به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، از تلاش های ۵ ساله حجت الاسلام شمس الله احمدی در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، در مراسمی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، با قدردانی از خدمات  ۵ ساله حجت الاسلام شمس الله احمدی در دوران تصدی مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته جایگزین او شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت‌الله صادقی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درسپاه  صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه باید قدردان نعمت عظیم الهی ولایت  فقیه در کشور باشیم، گفت: تا زمانی که با ولایت باشیم، کشور عزت و اقتدار خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: اگر ملت از ولایت جدا شود، حوادث و وقایع دوران حضرت علی (ع)، سیدالشهدا(ع)، موسی بن جعفر(ع)، امام رضا(ع) و ... تکرار خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر در دوران مقدس پیروز شدیم و چهل سال انقلاب اسلامی ایران را با سربلندی و افتخار در برابر استکبار جهانی و توطئه های دشمنان پشت سرگذاشتیم، به خاطر این بود که امت با امام همراه بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha