جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین قاسمی نیا-مدیرکل نهضت سوادآموزی استان قم

حوزه/ معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان مؤسسه خیریه عام المنفعه دارالاکرام با وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام محمدرضا قاسمی نیا طی سخنانی در نخستین جلسه مشاوره و هدایت تحصیلی ویژه ۳۰ نفر از دانش آموزان پایه نهم تحت پوشش مؤسسه خیریه دارالاکرام استان قم، اظهارکرد: یکی از اقدامات شایسته معاونت سوادآموزی استان قم طی ۴ سال گذشته همکاری و تعامل با مؤسسه خیریه عام المنفعه دارالاکرام شعبه قم می باشد که با پیگیری های دلسوزانه آقای دهشیری و همکارانشان همکاری های دوجانبه خوبی صورت گرفته است.

این فعال مدنی استان قم اضافه کرد: امید است طی روزهای آینده تفاهم نامه ای در سطح اداره کل آموزش و پرورش استان قم با مؤسسه منقعد شود و استان قم همچون گذشته پیشگام فعالیت های عام المنفعه و خدمات اجتماعی، فرهنگی، آموزش و جهادی باشد.

حجت الاسلام قاسمی نیا با بیان اینکه شعار این مؤسسه «تحصیل حق همه کودکان است» تصریح کرد: اگر به سابقه فعالیت های این مؤسسه توجه داشته باشید پی خواهید برد این شعار به معنای واقعی کلمه توسط این مجموعه دلسوز و فداکار در حد بضاعت و تا آنجایی به آنان مراجعه شده است در استان احصا و احیا شده است.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: دانش آموزی و دانش افزایی نگاه و خط مشی مسئولان، حامیان وخیرین مؤسسه خیریه دارالاکرام است و برگزاری این نشست با موضوع مشاوره و هدایت تحصیلی نشان از این توجه و برنامه ریزی بلند مدت مؤسسه دارد، لذا باید دانش آموزان بدانند یکی از مهمترین نقطه های عطف زندگی شما همین انتخاب های تحصیلی است که طی چند روز آینده قرار است توسط شما صورت پذیرد.

وی افزود: چه بسا وقتی با درایت و برنامه ریزی و علاقه انتخاب خود را به صورت احسن انجام دهید بدون تردید آینده ای پر از موفقیت برای خود، خانواده، جامعه و نظام اسلامی خواهید داشت.

حجت الاسلام قاسمی نیا اضافه کرد: خوشبختانه در اداره کل آموزش و پرورش استان توجه به موضوع تحصیل فرزندان، کودکان و نوجوانان به صورت جدی دنبال می شود و لذا پوشش تحصیلی دانش آموزان  به ویژه در مقطع دانش آموزی در استان قم در بالاترین سطح پوشش نسبت به سایر استان های کشور است.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha