جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضوی

حوزه / کاروان زیر سایه خورشید با حضور در منزل شهید مدافع سلامت و دلجویی از خانواده داغدیده او با اهدای سلام تولیت آستان قدس و هدایای متبرک رضوی، از آنها دلجویی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شهید مدافع سلامت علی اسد سلطان یکی از عاشقان امام رضا (ع) و از محبین اهل بیت علیهم السلام بود که هر سال به دفعات مکرر به پابوسی علی بن موسی الرضا علیه السلام مشرف می شد و در هر زیارت خود را ملزم می دانست مادرش که برای بزرگ کردن او و خواهران و برادرش که در کودکی یتیم شده بودند و زحمت بسیاری را متحمل شده بود، به مشهد ببرد، اما امسال در راه خدمت به سلامت مردم، به ویروس کرونا مبتلا می شود و به مقام رفیع شهادت نائل می گردد و با آرزوی رفتن به مشهد و حسرت قلبی مسافر کوی حق می شود.

 از آنجا که علی بن موسی الرضا علیه السلام امام رئوف است و در حیات و ممات به همه محبین و زائرینش عنایت و کرامت ویژه دارد، به شهید مدافع سلامت علی اسد سلطان نیز که همواره آرزوی مرگ با عزت داشته و عاشق زیارتش بود، در این دهه کرامت نظر می کند و خانواده اش را میزبان خدام آستان ملک پاسبانش می کند.

کاروان زیر سایه خورشید با حضور در منزل این شهید مدافع سلامت و دلجویی از خانواده داغدیده او با اهدای سلام تولیت آستان قدس و هدایای متبرک رضوی از آنها دلجویی کردند.

خدام حرم رضوی با مدیحه سرایی و ایراد سخنانی در فضیلت خدمت شهدای مدافع سلامت ضمن تفقد و رأفت رضوی، آرزوی صبر و اجر عظیم برای این خانواده داغدیده کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha