سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
منیره ضحاکی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الراضیه(س) اسدآباد گفت: اولویت مجلس و کشور، فرهنگ و اقتصاد است که در این زمینه نمایندگان باید با رعایت تقوا و اجتناب از حب و بغض های شخصی و جناحی عمل کنند و با تصویب قوانین مناسب، گامی در راستای حل مشکلات نیازمندان بردارند.

منیره ضحاکی‌آراسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان با اشاره به اینکه امروز نمایندگان باید به دنبال  ارتقاء معیشت در رفاه مردم باشند، تاکید کرد: باید با عملیاتی کردن گام دوم انقلاب در حوزه قانونگذاری، در راستای توسعه زیر ساخت های کشاورزی و تولید برای ایجاد اشتغال کوشید.

وی در خصوص ویژگی های مجلس تراز انقلاب اظهار کرد: یک نماینده تراز انقلاب باید انقلابی، استکبار ستیز، تکلیف گرا، ولایت محور، مردمی عدالت خواه، فسادستیز و حامی محرومان و ساده زیست باشد و از وابستگی به کانون های قدرت و ثروت اجتناب کند.

مدیر مدرسه علمیه الراضیه(س) اسدآباد با بیان اینکه نماینده ای انقلابی است که شجاع و مدافع حق بوده و وفادار به نظام باشد، افزود: امروز  سرو سامان دادن به وضعیت اقتصادی و عبور از این بحران با فعال کردن بخش تولید و رونق تولید داخلی از وظایف و مأموریت‌های مجلس یازدهم است.

ضحاکی آراسته با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از مجلس یازدهم، گفت: اولویت مجلس و کشور، فرهنگ و اقتصاد است که در این زمینه نمایندگان باید با رعایت تقوا و انصاف و اجتناب از حب و بغض های شخصی و جناحی عمل کنند و با تصویب قوانین مناسب، گامی در راستای حل مشکلات نیازمندان بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha