جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پایان نامه

حوزه/ معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای انجام رسالت و مأموریت‌های خود در نظر دارد از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه وقف و امور خیریه حمایت می‌کند.

سید ایمان موسوی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد تا در سال ۱۳۹۹ نیز همانند سال‌های گذشته از پایان‌نامه و رساله دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در خصوص برخی از موضوعات که توسط گروه پژوهش اداره کل برنامه‌ریزی،نظارت و تحول سازمانی این سازمان  اعلام‌شده حمایت کرده و نسبت به تدوین آن‌ها اقدام کند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: این اقدام بر اساس سیاست‌های اتخاذ شده توسط سازمان اوقاف در جهت انجام پژوهش و تحقیق در خصوص رسالت و مأموریت‌های سازمانی از طریق راهکارهای علمی و کاربردی، حول محورهای مختلف است. تا با انجام تحقیق و پژوهش و با استفاده از شیوه‌های پژوهشی به نتایج علمی برسد.

وی افزود: از کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دعوت می‌کنیم تا موضوع پایان‌نامه و رساله خود را از موضوعات اعلام‌شده توسط سازمان اوقاف انتخاب کنند.

موسوی فر خاطرنشان کرد: پایان‌نامه‌هایی که از میان موضوعات اعلامی انتخاب‌ شده و در راستای مأموریت‌ها و سیاست‌های سازمان اوقاف و امور خیریه باشد و به این سازمان در رفع موانع و مسائل پیش رو کمک کند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی از دیگر شرایط حمایت از این پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها را کاربردی بودن عنوان کرد و گفت: پایان‌نامه‌های تهیه شده بایست قابلیت پیاده‌سازی هم داشته باشند و نتایج حاصله آنها نیز کاملاً دقیق بوده و مهمتر از همه اینکه تمام مراحل از انتخاب عنوان گرفته تا دفاع باید با هماهنگی این سازمان انجام بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha