پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یوسف جمالی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: آمریکا پس از شکست عراق در برابر ایران، به طور مستقیم وارد عمل شد و در جنگ نفتکش‌ها به مرزهای آبی استان بوشهر تجاوز کرد، اما با مقاومت سربازان قهرمان بوشهری، زانوی ذلت بر زمین زد.

حجت الاسلام یوسف جمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، استان بوشهر را  مانند سایر نقاط جهان زخم خورده آمریکا دانست و گفت: آمریکا پس از شکست عراق در برابر ایران، خود به طور مستقیم وارد عمل شد و در جنگ نفتکش‌ها به مرزهای آبی استان بوشهر تجاوز کرد، اما با مقاومت سربازان قهرمان بوشهری، زانوی ذلت زد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن تاکید بر بی حد و حصر بودن جنایات آمریکا، افزود: در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، آمریکا کمک های اطلاعاتی به عراق کرد که این عمل او از مصادیق جنایت است، همچنین در دوران انقلاب و قبل از آن نیز اقدامات جنایت آمیز زیادی انجام داد.

وی به شهادت دو تن از سرنشینان بوشهری هواپیمای مسافربری توسط آمریکا نیز اشاره کرد و شهادت شهید آشوری و شکنجه انقلابیون توسط سازمان ساواک که در واقع دست پرورده آمریکا بود را از مصادیق دیگر جنایات آمریکا تلقی کرد.

حجت الاسلام جمالی در ادامه به شکل فرهنگی جنایات آمریکا هم گریزی زد و هجمه شدید شبکه های ماهواره ای با هدف قرار دادن کانون خانواده را از دیگر جنایات جدید آمریکا خواند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha