شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سبحانی نیا- جلسه آموزش و پرورش

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: برای اینکه برنامه های اجرایی، هدفدار و کاربردی شوند، لازم است که این برنامه ها در ذیل چشم اندازی ترسیم و عملیاتی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، دکتر حسنعلی اصغری، صبح امروز در نشستی با مدیر حوزه علمیه قزوین بر تعامل و همکاری بیش از پیش حوزه و آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: نمود علمی همکاری های حوزه وآموزش و پرورش را باید مشاهده کرد و تنها برگزاری این نوع نشست ها کافی نیست.

مدیر کل آموزش و پرورش قزوین تصریح کرد: موضوعات همکاری در اتاق فکر باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: حوزه های علمیه و آموزش و پرورش برنامه ریزی های جدی در زمینه های علمی، پژوهشی، تربیتی داشته باشند.

اصغری بیان کرد: اگر حوزه های علمیه توان و نیروی انسانی خود را با  برنامه های آموزش و پرورش هم افق کند، کار بسیار مبارکی انجام شده که نتایج گسترده و مثبتی در پی خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش قزوین عنوان کرد: برای اینکه برنامه های اجرایی، هدفدار و کاربردی شوند، لازم است که این برنامه ها در ذیل چشم اندازی ترسیم و عملیاتی شوند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ،تدوین سند چشم انداز همکاری ها در دستور کار جدی قرار گرفته و مباحث مطرح شده بین این دو نهاد با جدیت دنبال می شود.

اصغری با بیان اینکه حضور طلاب در مدارس دانش آموزی ضرورت دارد،  اظهار کرد: مجموعه اداره کل آموزش وپرورش با تمام ظرفیت و امکانات و منابع موجود در خدمت حوزه های علمیه است تا بتوانیم نتایج خوبی را در استان رقم بزنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش قزوین عنوان کرد: از زمان حضور بنده حدود ۴ ماه گذشته و یکی از تأکیداتم به همکاران در مدارس این است که به مسائل سیاسی جناحی ورود نکنند، چرا که آنچه برای این مجموعه مهم است مباحث تربیتی و علمی دانش آموزان است که در این عرصه هم نگاه جدی داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha