سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دوره

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی معراج، از برگزاری دوره آموزشی جهت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مدرسه علمیه تخصصی معراج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سید علی پور حسینی، با اعلام این خبر گفت: در ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان اینگونه بیان شده است که تأمین بخشی از نیازهای خاص آموزش و پرورش در رشته‌هایی که امکان توسعه آن ازطریق «واحد دانشگاهی» وجود ندارد، مطابق با ضوابط و مقررات وزارت آموزش و پرورش و از میان دانش‌ آموختگان سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی سراسر کشور و حوزه‌های علمیه، با شرط قبولی در آزمون و دیدن مهارت های لازم بلامانع می‌باشد.

وی افزود: لذا مدرسه علمیه تخصصی معراج که با دو رویکرد تربیت طلاب در رشته تخصصی اخلاق جریان ساز در سطح ۲ و ۳ و همچنین هم‌افزایی و ایجاد یک اکوسیستم یکپارچه و هدفمند در عرصه کودک و نوجوان تأسیس‌ شده است برای موفقیت بیش از پیش طلاب در این عرصه دوره هایی را طراحی نموده که از آن جمله  دوره "RIE" است. این دوره یک دوره‌ی آموزشی جهت آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی معراج، بیان داشت: البته در شرایط استخدام آموزش و پرورش شروطی وجود دارد که داوطلبان باید آنها را داشته باشند از جمله شرط سنی دارندگان مدرک سطح ۲ حوزوی حداکثر ۳۵ سال، سطح ۳ حوزوی ۴۰ سال و سطح ۴ حوزه علمیه ۴۵ سال می باشد.

زمان ثبت نام این دوره از ۱۳ تیر (روز میلاد حضرت رضا علیه السلام) لغایت ۱۸ مرداد (عید سعید غدیر) می باشد.
شیوه ثبت نام ارسال عدد ۳۱ به مدیریت کانال رسمی مدرسه علمیه تخصصی معراج در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/merags است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha