جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رضوی

حوزه / کبوتران امید رضوی بر دستان توسل هشت خانواده بیمار صعب العلاج کاشانی زیر سایه خورشید آشیانه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در این روزها که ملت ایران درگیر بیماری کرونا و عوارض آن است، سراسر کشور زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی جانی تازه گرفته است.

شهر گل محمدی کاشان نیز یکی از شهرستان های کشور است که هر سال در دهه کرامت توفیق حضور خدام حرم رضوی را پیدا می کند و با ورود نمایندگان ثامن الائمه(ع) متبرک، معطر و منور از شمیم خوش رضوی می شود.

امروز یازدهم تیرماه ۹۹ در نهمین روز از دهه کرامت قرعه فال به نام خانواده های بیماران صعب العلاج کاشانی افتاد و توسلات و راز و نیازهای و تمناهای آنها زیر سایه خورشید به  استجابت نشست و در کنار پنجره فولاد بال گسترد.

خدام حرم رضوی با عیادت از هشت بیمار صعب العلاج در شهرستان کاشان، مدیحه سرایی و اهدای تبرکات رضوی به آنها دلهایشان را زائر رضوی کردند و پیمانه پیمانه نور و امید را بر جان زدند.

مادر جوان کودک بیمار ۱۰ ساله هیدروسفالی چهار سال بود که به مشهد نرفته بود و همه امیدش شفای کودکش بود، آفتاب کاروان زیر سایه خورشید بر سر کودکش درخشید.

بانوی سرطانی نیز که خادمه فرهنگی امام رضا علیه السلام و یکی از هیئت مذهبی کاشان بود با ناباوری از حضور یکباره خدام حرم رضوی در منزلش شیشه دلش را شکست و هر تکه دلش را در صحن های باصفای امام رضا علیه السلام دخیل بست.

زن بیمار سرطانی دیگر که مادر یک کودک دختر اوتیسم نیز بود، امروز عجیب به امام رضا علیه السلام متوسل شده بود و امام مهربانی را به جوادش قسم داده بود که ناگهان چند ساعت بعد امام رضا علیه السلام جوابش را داد زنگ در خانه اش به صدا درآمد و صور اسرافیلی نقاره خانه در منزلش طنین انداز شد.

بانوی بیمار کاشانی زائر حضرت شمس الشـموس(ع) شد و تلألو خورشید امید و نور استجابت در دلش مشتعل شد.

بیماران صعب العلاج کاشانی از نغمه خـوانی سلام و صلوات خاصه لحـن خـادمان لهجه خورشید گرفتند و طاق نصـرتی از رنگیـن کمـان نور و امید و روحیه تازه را در آسـمـان دلهایشان زدند.

خدام حرم رضوی پس از پایان برنامه عیادت بیماران صعب العلاج نماز جماعت مغرب و عشا را در مسجد شهرک ۲۲ بهمن کاشان اقامه کردند برای شرکت در جشن مردمی زیر سایه خورشید با رعایت پروتکل های بهداشتی عازم یادمان شهدای گمنام قمصر پایتخت گل سرخ ایران شدند تا پایتخت گل و گلاب ایران را از شمیم رضوی معطر کنند.

کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به منطقه کاشان متشکل از مجتبی رزم آرا مدیر کاروان، حجت‌الاسلام سید حسن میری موسوی روحانی کاروان، جواد جمشیدی دربان کشیک پنجم، علی اصغر فانی فراش کشیک هفتم و وحید متقیان فراش کشیک پنجم آستان قدس رضوی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha