جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود محمدی عراقی

حوزه/ باید قدر این نیروهای مؤمن و انقلابی را بدانیم که در کشورمان زیاد هستند، گروه‌های جهادی رسالت مهمی برعهده دارند و مردم ومحرومین که در سختی هستند را نسبت به حوزه، روحانیت و حزب اللهی ها خوش بین می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود محمدی عراقی در نشست گروه‌های مردمی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) که در مجتمع شهر آفتاب قم برگزار شد، اظهار داشت: ممکن است در زمینه اقتصاد دچار ضعف باشیم ولی یک مزیت و برتری داریم که در هیچ جا وجود ندارد و آن "فرهنگ دینی" است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ‌محمدی عراقی عنوان کرد: هفته امامت و ولایت را در عید سعید غدیر در پیش داریم و باید از امروز برنامه‌ریزی شود تا در زمینه کمک به نیازمندان اقدام شود، خوشابحال کسانی که در زمینه کار خیر اهتمام دارند و کسی از آن خبر ندارد، به خدا قسم اگر مردم را به صحنه بیاوریم همه مشکلات کشور حل می‌شود ولی نیازمند برنامه‌ریزی مناسب هستیم.

وی گفت: در هیچ مکتب و دینی این موضوع را نداریم که شخصی کمک کند و نامی از وی باقی نباشد از این افراد در کشورمان کم نداریم و باید از این ظرفیت و فرهنگ دینی بیشتر بهره‌مند شویم.

عضو مجلس خبرگان رهبری‌ادامه داد: باید قدر این نیروهای مومن و انقلابی را بدانیم و در کشورمان زیاد هستند، گروه‌های جهادی رسالت مهمی برعهده دارند و مردم ومحرومین که در سختی هستند را نسبت به حوزه، روحانیت و حزب اللهی ها خوش بین می‌کنند.

وی افزود: برخی افراد مدعی هستند که فرهنگ جایگاهی ندارد و مشکل کشور اقتصادی است واقتصاد در پیوند با قدرت‌های جهانی حل می‌شود، ‌یکی از مزیت های کرونا این بود که افرادی که دوران دفاع مقدس را باور نداشتند برای آن‌ها ثابت شد که در دوران سختی و بحران، فرهنگ دینی سبب رفع مشکلات است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران در زمینه مقابله با کرونا خوش درخشید، گروه‌های جهادی و طلاب و جهادگران ‌در این زمینه اهتمام داشتند و از نقطه بحران عبور کردیم.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم عنوان کرد: این موضوع کار بزرگی بود که روز ۱۳ فروردین یک خانواده از منزل بیرون نیامد که این موضوع به خاطر فرهنگ دینی و منویات مقام معظم رهبری و مراجع و علما است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار) IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    0 0
    با سلام و درود بر این عالم عزیز و بزر گوار وخوبمان ، ایکاش از همین فرمایش بسیار ارزنده شان بسادگی عبور نکنیم ، مرتباََ بگوئیم ، افسوس که بعضی ازما عادت داریم مطالب مهمی را که بزبانی ساده و عموم فهم گفته میشود ، گمان میکنیم که دانستیم و زود از آنها رد میشویم و اگر قدری پیچیده گفته شود که ندانیم چه گفته شده ، خیلی مهم میشماریم ، ولی بد بختانه آن را هم چون هضم نمی کنیم ، جز همان به به و چه چه کردن اثری را از آن در وجود خود نمی یابیم .گاهی می ترسیم گفته شود توضیح واضحات ندهید ، در حالی که گمان میکنیم توضیح واضحات است . متأسفانه از تکرار مطالب مهم غفلت میکنیم . خدای تعالی بر عمر و عزت این عزیز ما بیفزاید .