پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
قرارگاه جهادی

حوزه/ نشست گروه‌های مردمی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ۶ کارگروه در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست گروه‌های مردمی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مجتمع شهر آفتاب برگزار شد.

برپایه این گزارش: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی عراقی مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم، حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی استاد حوزه علمیه، حسن عندلیب مدیر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان قم، حسن مالکی‌نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، سید باقر تکیه‌ای نماینده آستان قدس رضوی در قم و مسئولان گروه‌های جهادی استان در این مراسم حضور داشتند.

این نشست در ۶ کارگروه برگزار شد که تداوم کمک به نیازمندان و اهمیت فعالیت گروه های جهادی و همچنین لزوم حمایت از مشاغل خانگی نیز مورد تاکید قرار گرفت.

تقدیر از فرزندان شهیدان سامانلو و روشنایی از جمله بخش های این مراسم بود.

حسن مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در این نشست اظهار داشت: یک قرارگاه باید در قم تشکیل شود که بتواند همه گروه های جهادی را با ایجاد شبکه واحد زیر نظر داشته باشد و همه برنامه ها در این قرارگاه انجام شود.

وی افزود: در ۳ سال اخیر در زمینه مسجد محوری هر اقدامی که مورد توجه بوده انجام دادیم، مشکلات مردم باید در مسجد رفع شود چون فلسفه مسجد از ابتدا همین بوده است و ائمه معصومین(ع) در مساجد مشکلات مردم را حل می کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: مسجد باید محل رفع مشکلات مردم باشد و گروه های جهادی باید حول محور مساجد فعالیت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha