پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احمدزاده

حوزه/مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت، در پنجمین مرحله از تهیه و توزیع بسته های معیشتی با عنوان بسته های کریمانه، ۵ هزار بسته به ارزش ۱۰ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، ظهر امروز  در مراسم توزیع ۲ هزار بسته معیشتی ویژه جامعه معلولین مشهد، گفت: همزمان با دهه کرامت، در پنجمین مرحله از تهیه و توزیع بسته های معیشتی با عنوان بسته های کریمانه، ۵ هزار بسته به ارزش ۱۰میلیارد ریال از محل موقوفات و خیرین بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: ۲۰۰۰ بسته معیشتی در مشهد از محل موقوفه موقوفه حاج محمد ابراهیم توسلی تهرانی و کمک خیرین به ارزش ۴میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با مشارکت اداره بهزیستی مشهد بین مددجویان آنها توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: طبق تاکید نماینده ولی فقیه در استان این رزمایش تا زمانی که سلامت در جامعه مستقر شود ادامه دارد.

در ادامه محسن مروی، رئیس اداره بهزیستی مشهد اعلام کرد: ۱۵۶ فعالیت تعریف شده در بهزیستی وجود دارد در حالت خوشبینانه دولت تنها ۳۰ درصد نیازها را می تواند تامین کند و مابقی آنها توسط کمک های مردمی و ... تامین می شود.

وی این اقدام خیرخواهانه اداره اوقاف و متولیان موقوفات را یکی از کارهای بسیار مثبت در ایام کرونا برشمرد و افزود: بزرگترین اقلیت جمعیتی در مشهد معلولین و اعضای جامعه بهزیستی هستند و اولویت نیاز معلولین مسکن، اشتغال و معیشتشان است.

گفتنی است، موقوفه حاج ابراهیم توسلی تهرانی در سال ۱۳۴۲ وقف شده است که شامل املاک تجاری در مشهد و تهران می باشد که بنا به نیت واقف درآمد آن صرف معلولین، جزامیان و مسلولین می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Hasan NL ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    1 0
    سلام من تعدادای لباس میخواهم ارسال کنم برای بهریستی مشهد، اگه راهنماییی کنین ممنون میشم