سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: پیشگامی در خدمت به دین و مردم، بالاترین افتخار و بزرگترین نعمت روحانیت است که باید بیش از پیش قدردان آن باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری ، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج طلاب و روحانیون استان قم که در سالن همایش ساختمان شهید آیت الله سعیدی قم برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: ما روحانیون امروز در مواجهه با بدخواهان و مستکبران عالم و در این نبرد سنگین ، رسالت بسیار سنگینی در دفاع از اسلام و نظام و انقلاب برعهده داریم.

وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند بهترین و مؤثرترین راه مقابله با آمریکا و استکبار جهانی، خدمت به مردم است که شما طلاب و روحانیون بسیجی، قطعاً پیشگام این امر مبارک هستید.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری، گفت: به لطف الهی از دیرباز علما و حوزویان در خط مقدم خدمت به مردم بوده و هستند، ضمن آن که تلاش و مجاهدت علما و بزرگان در حراست از ارزش های دینی و ترویج آن در جامعه بر کسی پوشیده نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم خاطرنشان کرد: پیشگامی روحانیت در خدمت به دین و مردم بالاترین نعمت است و ما باید قدردان این جایگاه باشیم و از همه لحظات عمر برای خدمت رسانی به آحاد مردم به ویژه محرومان جامعه استفاده کنیم، چرا که ما این مساله را از سیره و روش اهل بیت(ع) و اولیای دین الگو گرفته ایم و به آن مفتخر نیز هستیم.

گفتنی است: در خاتمه این جلسه با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، حکم مسئولیت برخی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج طلاب به آن ها اعطا شد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha