سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حرم حضرت معصومه

حوزه/ بیش از ۳۴۰۰ دقیقه برنامه رسانه‌ای از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در دهه کرامت از ۳۴ شبکه استانی، ملی و بین المللی در قالب پوشش مراسم، تولید برنامه و ارتباط کوتاه صوتی و تصویری منعکس شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با مشارکت و همکاری اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها بیش از ۳هزار و ۴۰۰ دقیقه برنامه زنده و تولیدی در دهه کرامت از این حرم مطهر در شبکه‌های استانی، ملی و بین المللی منعکس شده است که شامل پوشش مراسم، تولید برنامه و ارتباط کوتاه تصویری می‌شود.

بر اساس این گزارش: شبکه‌های دو، سه، چهار، پنج، قرآن، شما، جام جم و ۲۲ مرکز استانی صداوسیما و همچنین شبکه‌های ماهواره‌ای کربلا، هدایت تی وی و شبکه جهانی ولایت و همچنین رادیو معارف به انعکاس مراسم حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها و انعکاس برنامه‌های مستقیم و تولیدی از این آستان مقدس پرداخته‌اند.

گفتنی است: دو ویژه برنامه به تو از دور سلام و فدای دخترم از شبکه دو، ویژه برنامه سمت خدا از شبکه سه و ویژه برنامه خانه‌های فاطمی از شبکه قرآن را می‌توان از مهمترین برنامه‌های تولید شده در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در دهه کرامت نام برد که با مشارکت اداره رسانه و فضای مجازی این آستان مقدس تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha