شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید جعفر موسوی

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی زاده، با بیان اینکه نیازمند حضور اساتید حکم‌دار در مدارس علمیه هستیم، گفت: به اطلاع کلیه اساتید حکم‌دار چه در داخل و چه در خارج از استان می‌رسانیم که چنانچه آمادگی اعزام به مدارس شهرهای خوزستان به غیر از اهواز را دارند، می‌توانند با معاونت آموزش حوزه علمیه استان تماس حاصل فرمایند.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان اینکه ۵۰ مدرسه علمیه برادران در استان خوزستان مشغول به فعالیت هستند، اظهارداشت: یکی از نیازهای اصلی مدارس علمیه استان، وجود اساتید حکم دار به‌ویژه در سطح ۲ و ۳ حوزه است.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، با بیان اینکه اولویت جذب برای اساتید حکم دار سطح ۲ و ۳ می‌باشد، اظهارداشت: مهم‌ترین هدف معاونت آموزش استان، ارتقاء کیفی مدارس به لحاظ علمی است و این موضوع با حضور اساتید بسیار خوب و خبره میسر خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، خطاب به اساتید فاقد حکم تدریس، گفت: از اساتیدی که هم‌اکنون در این عرصه مقدس مشغول به فعالیت هستند اما به دلایلی حکم تدریس ندارند یا نیاز به ارتقاء حکم دارند، درخواست می‌کنیم تا سریعاً این موضوع را دنبال کنند تا إن‌شاءالله شرایط خدمت و حضورشان در مدارس علمیه فراهم گردد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه نیازمند حضور اساتید حکم دار در مدارس علمیه هستیم، گفت: به اطلاع کلیه اساتید حکم‌دار چه در داخل و چه در خارج از استان می‌رسانیم که چنانچه آمادگی اعزام به مدارس شهرهای خوزستان به غیر از اهواز را دارند، می‌توانند به آیدی eitaa.com/ghasemarabzadeh در پیام‌رسان ایتا، متعلق به حجت‌الاسلام عرب زاده، کارشناس امور اساتید معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان، پیام داده و در این خصوص اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha