جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 908473
۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام

حوزه/ شنیده ها حاکی از آن است که حجت الاسلام والمسلمین دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس، عهده دار تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، شنیده ها حاکی از آن است که حجت الاسلام والمسلمین دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، به زودی به عنوان «تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)»، جایگزین آیت الله دستغیب خواهد شد.

ششم تیرماه بود که آیت الله سید علی اصغر دستغیب پس از حدود ۷ سال خدمت به عنوان تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، به علت عارضه قلبی و نیاز به استراحت، از این مسئولیت استعفا داد.

بیشتر بخوانید:

آیت الله دستغیب از تولیت حرم شاهچراغ(ع) استعفا داد

پس از اعلام استعفای آیت الله دستغیب، اسامی گزینه هایی به عنوان جانشین تولیت مستعفی بر سر زبان ها افتاد.

یک منبع آگاه هم هشتم تیرماه به خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفته بود که حجج الاسلام والمسلمین علی اکبر کلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری؛ سیدشرف الدین ملک حسینی، نماینده سابق ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد و علیرضا حدائق، تولیت مدرسه علمیه منصوریه شیراز، سه گزینه مطرح جایگزینی آیت الله دستغیب برای تصدی تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) هستند.

اما امروز یکی از رسانه های استان فارس با انتشار خبری اعلام کرده که حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان، به عنوان «تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)» انتخاب شده است.

مصطفی مشفقیان، معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس هم در واکنش به این خبر گفته در این خصوص باید منتظر اعلام رسمی از سوی دفتر مقام معظم رهبری بود.

ذکر این نکته مهم ضروری است تا زمانی که حکم تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) از سوی رهبر معظم انقلاب صادر نشود، هیچ گزینه ای قطعی نیست و اعلام اسامی در رسانه ها براساس شنیده هاست.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    1 0
    درود بر حجت الاسلام و المسلمین لطف الله دژکام