جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عابدینی

حوزه/ دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، به ظرفیت‌های علمی و اقتصادی استان قزوین اشاره کرد و اظهار داشت: استان قزوین از نیروی انسانی، ظرفیت‌های دانشگاهی، صنعتی، کشاورزی و منابع طبیعی بسیار ارزشمندی برخوردار است که بخش مهمی از مؤلفه‌های مورد نیاز برای توسعه محسوب می‌شوند.

وی افزود: این ظرفیت‌ها فرصت ارزشمندی برای توسعه و رشد هر چه بیشتر استان قزوین فراهم آورده است و این فضای امیدبخش می‌تواند در رشد علمی و فناوری این استان بسیار راهگشا باشد و به کار شما عزیزان بیاید.

امام جمعه قزوین پیشرفت و توسعه علمی را بسیار مهم و مورد تأیید نظام دینی دانست و خاطرنشان کرد: در احادیث تأکید شده است که انسان نباید دو روزش مانند یکدیگر باشد و هر روز باید متعالی‌تر شود و این تحول و پویایی را به خوبی در فضای کاری شما مشاهده می‌کنیم و ان‌شاءالله با جدیت بیشتر تداوم داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: خداوند فرموده همه نورها از خداست و خدا هر کسی را بخواهد با آن هدایت می‌کند و هر کسی که توسط خدا نورانی و هدایت نشود، هیچ نور و هدایتی نخواهد داشت و ما در تمام این عرصه‌ها به این معنا نیازمندیم.

وی در ادامه پیگیر پروژه چشمه نور شد و دکتر ستاری گزارشی از این پروژه ارائه کرد.

رسالت اصلی دانشگاه ها حل مشکلات مردم است

دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در ابتدای این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های استان قزوین برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: استان قزوین در عرصه علم و فناوری همچنان جای رشد و توسعه دارد تا به جایگاه واقعی خود دست یابد.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها باید بدانند رسالت اصلی‌شان حل مسائل مردم و کشور است و باید بر توسعه علمی، اقتصادی و فرهنگی کشور متمرکز شوند.

وی با ارزیابی مثبت رشد و پیشرفت عمل پارک علم و فناوری استان قزوین بیان کرد: خوشبختانه پارک علم و فناوری استان قزوین رو به رشد است و اتفاقات خوبی در این مجموعه در حال تحقق است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha