جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بازدید حجت الاسلام والمسلمین قوامی امام جمعه پردیسان از سامانه خبری حوزه

رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی با اشاره به نقش رسانه حوزه در معرفی شخصیت های دینی و علمی به طلاب و جامعه گفت: رسانه حوزه باید بر روی این سوژه ها فعالیت کند و به شخصیت علمی و مدیریتی این افراد در حوزه بپردازد و آنان را به مردم و طلاب جوان معرفی نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی، امام جمعه پردیسان قم و رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی امروز با حضور در ساختمان رسانه حوزه های علمیه از بخش های مختلف آن بازدید و سپس در نشستی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته، مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه و سردبیران خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه برگزار شد، شرکت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی در این نشست گفت: دنیا باید بداند که افراد انقلابی در حوزه حضور داشته و مسائل مختلف را به خوبی تحلیل می کنند.

امام جمعه پردیسان افزود: در حوزه، شخصیت هایی همچون آیات بوشهری، اعرافی و مروی وجود دارند که در مسائل مختلف عالم و مدیر می باشند؛ همچنین در این رابطه باید آیات عظام مکارم شیرازی، مرحوم حضرت آیت الله بهجت و سیستانی را نیز اضافه کرد که از بزرگان سنتی بوده و توانسته اند به خوبی حوزه را اداره کنند.

رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی با اشاره به نقش رسانه حوزه در معرفی شخصیتهای دینی و علمی به طلاب و جامعه اظهار داشت: رسانه حوزه باید بر روی این سوژه ها فعالیت کند و به شخصیت علمی و مدیریتی این افراد در حوزه بپردازد و آنان را به مردم و طلاب جوان معرفی نماید.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی گفت: یکی از فعالیت های جدی که مدیریت جدید حوزه انجام داد و در تمدن سازی هم نقش خواهد داشت، طراحی درختواره رشته هاست که مدیریت جدید به خوبی در آن ورود کرده و رسانه حوزه باید انعکاس مناسبی از آن داشته باشد.

امام جمعه پردیسان با بیان این که مسجد جامعی که در پردیسان با مشارکت خیرین در حال ساخت آن هستیم در ۵ هکتار و دو طبقه بنا خواهد شد، گفت: این بنا متشکل از محل برگزاری نماز جماعت، محل برگزاری نماز جمعه، کتابخانه، مدرسه علمیه، مرکز همایش ها و مرکز آموزش مدیریت اسلامی خواهد بود.

وی افزود: این پروژه، ملی، بین المللی و مردمی است و  از همه جهان در آن مشارکت دارند و تاکنون هیچ هزینه ای از مسئولان دریافت نشده و ردیف بودجه ای هم از سوی دولت و مجلس برای آن معین نشده است.

رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی در پایان اظهار داشت: کمکی که رسانه حوزه می تواند به ما داشته باشد، این است که بیشتر با مسئولین نماز جمعه پردیسان در ارتباط بوده و فعالیت های این مرکز را منتشر نماید.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    1 0
    این کار خیلی خوبیه که ثمرات زیادی هم داره از آشنایی طلاب و بازدید کنندگان با علما و سیره آنها و الگوشناسی گرفته تا تهیه مطلب برای مجموعه های دیگری که این اهداف را دنبال می کنند.