پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه های نماز جمعه این هفته دمشق، جسارت روزنامه سعودی به آیت الله سیستانی را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه های نماز جمعه این هفته دمشق که در مصلی حرم حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد، جسارت روزنامه سعودی به آیت الله سیستانی را به شدت محکوم کرد.

وی اظهار داشت: این حرکت زننده باعث جریحه دار شدن میلیون ها مسلمان شیعه گردید که نشان از عقده بی حد دشمنان وهابی نسبت به مرجعیت شیعه است.

وی ادامه داد: ضربات مهلکی که محور مقاومت بر پیکره آل سعود توسط مرجعیت بزرگ شیعه حضرت امام خامنه ای و آیت الله سیستانی وارد کرد دلیل این عقده گشایی آنها است.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی تاکید کرد: دشمنان به دنبال فرقه گرایی، فتنه انگیزی و تجزیه عراق و سوریه بودند که  مرجعیت بزرگ شیعه به میدان آمد و نگذاشت آنها به اهداف شوم خود دست یابند.

نماینده رهبر انقلاب در سوریه با اشاره به پیشنهاد اخیر غربی ها برای ارسال کمک به سوریه بدون هماهنگی با دولت سوریه آن را به معنای فتنه انگیزی جدید دشمنان دانست و افزود: آنها می خواهند به تروریست ها به این بهانه کمک کنند تا آتش افروزی ها را در سوریه یک بار دیگر به پا کنند که باید بسیار مراقب بود.

وی ابراز داشت: فشارهای اقتصادی که بر کشور های منطقه مقاوم توسط دولت های استکباری تحمیل می شود نشان از عجز و ناتوانی آنها است و به حول و قوه الهی به زودی در این جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی در پایان سخنان خود از همگان خواست تا  دستورات و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا مبتلا به بیماری کرونا نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha