جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله اعرافی
آیت الله علیرضا اعرافی

حوزه/ علیرضا اعرافی ذیل پویش «اگر من جای مدیر حوزه‌های علمیه بودم...» نوشت: سلام علیکم دست یکایک عزیزانی را که در خلق این حماسه سهیم بودند، می‌بوسم و دست نیاز به‌سوی همه شما عزیزان برای پیشبرد ایده‌هایی که گفتید و آرمان‌های بزرگی که طرح کردید، می‌فشارم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در دیدار دست‌اندرکاران پویش «اگر من جای مدیر حوزه‌های علمیه بودم...»، از تلاش‌های خبرگزاری حوزه و همراهی رسانه‌ها در اجرای این پویش و به‌خصوص مشارکت فوق‌العاده طلاب، روحانیون و حتی عموم مردم در ارائه نکات، نقدها و پیشنهادات متنوع برای اداره حوزه‌های علمیه تقدیر کرد و خودش نیز در این پویش کامنت گذاشت.

آیت الله اعرافی نوشت: به نام خدا سلام علیکم دست یکایک عزیزانی را که در خلق این حماسه سهیم بودند، می‌بوسم و دست نیاز به‌سوی همه شما عزیزان برای پیشبرد ایده‌هایی که گفتید و آرمان‌های بزرگی که طرح کردید، می‌فشارم. از همه کسانی که راهنمای ما بوده‌اند و در این راه نیز راهنمای ما خواهند بود، تشکر می‌کنم و از اشکالاتی که احیاناً در کار ما بوده است و خواهد بود، عذرخواهی می‌کنم. ما را از نقد، نظر و استمرار این ارتباط محروم نفرمایید. و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِین وصلی الله علی محمد و آله الطاهرین

به زودی گزارش دیدار دست اندکاران این پویش با مدیر حوزه‌های علمیه و فیلم تفصیلی از اظهارات آیت الله اعرافی در واکنش به دیدگاه‌ها و نقدهای شما مخاطبان و همراهان عزیز منتشر می‌شود.

#صدای_شما_شنیده_میشود

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    سلام خسته نباشید اگر من جای مدیر حوزه علمیه بودم؛با توجه به تاکید اسلام روی خانواده دوره های مفید و خوبی و رایگان رو راجب همسر بودن،هم برای آقایون و هم برای خانم ها ترتیب میدادم. خیلی مکان ها هست که میشه ازش استفاده کرد مثل مدارس،مساجد،حرم ها،حوزه های علمیه دوره های خوب و جوون پسندی رو برای دختر خانم ها تشکیل میدادم،بالاخره اونها هم همسر و مادر های آینده هستن. و من اگر جای اساتید حوزه بودم‌،سعی میکردم خاکی باشم،و همینطور برای نوجوان ها و جوان ها وقت بزارم؛ بیشتر یاران حضرت صاحب الزمان(عج)جوان هستند