پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حمله وحشیانه نژادپرست به زن محجبه و دختر ۱۴ سال در کارولینای شمالی

حوزه/ شاهدان عینی از حمله یک زن نژداپرست به یک دو زن مسلمان محجبه در شهر اشویل، یکی از شهرهای بزرگ ایالت کارولینای شمالی خبر دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از .citizen-times،  یک زن نژادپرست که چند هفته پیش نیز به دلیل یک فیلم نژادپرستانه و تعرض به مسلمانان، سابقه دار بود، اخیرا به یک زن محجبه و یک دختر ۱۴ ساله سیاه پوست حمله کرده و در اقدامی نمایشی و خشن حجاب زن محجبه را پاره کرده است.

راشل داون رویت ، ۴۱ ساله ، از شهرستان هندرسون زمانی که ویدئوهایی از وی در تاریخ ۱۳ ژوئن و ۱ جولای منتشر گردید و در موارد متعدد مسلمانان را مورد آزار و اذیت و تهدید قرار داده بود، با محکومیت جهانی مواجه شد. این زن نژادپرست همچنین در مواردی قربانیانش را به تجاوز جنسی تهدید کرده بود.

در حمله اخیر که ۴ جولای رخ داد، وی به تهدیدهایش جامه عمل پوشانده و به یک زن محجبه و دختر ۱۴ ساله سیاه پوستی حمله کرده است و ضمن ضرب و شتم آن‌ها، حجاب زن را از سرش کشیده و پاره کرده است.

 نهلا کریمه در توییتر خود نوشت: کمتر از ۲ ساعت پیش راشل رویت، حامی برتری نژاد سفید حجابم را پاره کرد، صورتم را گاز گرفت و فریادهای نژادپرستانه علیه من سر داد.

وی در ادامه نوشت: خدا را شکر که یک رهگذر باشرف از راه رسید و من و دختر را نجات داد.

ارنستا کارتر، زن ۳۸ ساله‌ای که شاهد ماجرا بوده گفت برای شرکت در راهپیمایی سیاه‌پوستان به محل آمده که درگیری را مشاهده می‌کند.

کارتر گفت: وقتی نزدیک شدم دیدم که به زن محجبه (کریمه) حمله کرده و حجابش را کشید. او فریاد کمک سر داد و دیدم که به دختر پرید و او را با چنگ و دندان زخمی می‌کرد! گردنبند او را گرفته بود و داشت دختر را خفه می‌کرد.

 به گفته کریمه دیگر افراد نیز که در محل بودند، به جای کمک به دختر و زن محجبه، به شخص نژادپرست یاری رسانده‌اند.

در نهایت پلیس در محل حاضر شده و ماجرا را خاتمه داده است. دادگستری محلی مدعی شد که شرایط آزادی این زن در دادگاه قبلی دوری از محله بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha