پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه ستاد پذیرش حوزه علمیه خواهران استان یزد

حوزه/ در نشست ستاد استانی پذیرش حوزه علمیه خواهران استان یزد، روند ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از آغاز زمان ثبت نام تاکنون بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، در جلسه ستاد استانی پذیرش با اعلام تمدید زمان ثبت نام در مدارس علمیه خواهران سطح دو(مقطع دیپلم ) عنوان کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و شیوع بیماری کرونا، تبلیغ از طریق فضای مجازی و رسانه‌ای جایگزین تبلیغ به شیوه‌های حضوری شده است .

وی با تقدیر و تشکر از اقدامات ستاد پذیرش مدارس علمیه خواهران استان، بر ادامه تبلیغات پذیرش تأکید و به بررسی مشکلات پذیرش و ارائه راهکارها در جهت رفع این موانع پرداخت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد اضافه کرد:  با توجه به تمدید زمان ثبت نام ، ارتباط گیری بیشتر و مؤثر تر برای جذب و پذیرش در مدارس علمیه با استفاده از فضای مجازی و از طریق بکارگیری تمامی ابزارها و ظرفیت‌ها باید انجام شود.

وی  در ادامه خواستار شناسایی دانش آموزان مستعد جهت پذیرش در حوزه های علمیه خواهران شد و تصریح کرد: در کنار  استفاده از ظرفیت شبکه های مجازی و بهره گیری از رسانه های محلی  و تبلیغات محیطی در امر پذیرش، تبلیغ چهره به چهره نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی مهم وراه گشا است.

این مسئول  حوزوی ادامه داد: با توجه به تمدید پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، خواهران علاقه مند به تحصیل می توانند جهت ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز مدیریت حوزه های خواهران کشور به آدرس http://whc.ir     مراجعه و با دریافت دفترچه راهنما و لیست مدارس جهت ثبت نام اقدام و یابه مدارس علمیه خواهران استان یزد مراجعه نمایند .

گفتنی است، ستاد استانی پذیرش حوزه علمیه خواهران استان یزد، متشکل از مدیر، معاونان آموزش، پژوهش، فرهنگی و اداری و مالی، و مسئول روابط عمومی است که در راستای سیاست‌های تبلیغات پذیرش و برنامه ریزی در این امر، در مدیریت استان تشکیل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha