سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مجلس اعلای اسلامی عراق

حوزه/ مجلس اعلای اسلامی عراق سالگرد آزادی سازی شهر موصول از دست گروهک های تروریستی داعش را تبریک گفت و اشاره کرد: مرجعیت روحیه رشادت و جانفشانی را در جان عراقی ها برانگیخت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مجلس اعلای اسلامی عراق سالگرد آزادی سازی شهر موصول از دست گروهک های تروریستی داعش را تبریک گفت و اشاره کرد: مرجعیت روحیه رشادت و جانفشانی را در جان عراقی ها برانگیخت.

مجلس اعلای اسلامی در بیانیه خود نوشت: با افتخار و عزّت ملت ما سالگرد آزادی موصل را جشن می گیرد و همگی به خون شهدا، رشادت های نیرو های امنیتی و حشد الشعبی و حمایت های مردمی به ویژه موکب های حسینی احترام می گذاریم.

این مجلس ادامه داد: زمانی که ما جشن پیروزی می گیریم، تمام قد در برابر آیت الله سیستانی که اولین آفریننده پیروزی است، می ایستیم؛ چراکه فتوای جهاد ایشان، محور اساسی در وحدت تمامی اقشار ملت ما بود و این فتوا روحیه رشادت و جانفشانی را در جان عراقی ها برانگیخت و تمامی توطئه های دشمن را به شکست تبدیل کرد.

مجلس اعلای اسلامی از تمامی کشور هایی که در جنگ علیه گروه های تروریستی داعش کنار عراق ایستادند به ویژه جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد و گفت: به تمامی جهان تأکید می کنیم که عراق از معرکه جنگ با داعش خارج شده و امروز هر وقت دیگری قدرتمند تر است و برای ساختن آینده نسل های خود و اصلاح روند سیاسی بعد از سرنگونی رژیم صدام تلاش می کند.

مجلس اعلای اسلامی به فرماندهان شهید سردار قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس که با ظلم و تجاوز توسط قدرت های استکبار و خودکامه جهانی ترور شدند، اشاره کرد و از خداوند متعال خواست که روح آنان و سایر شهدا را در بهشت برین قرار دهد و گفت: نقش قهرمانانه آنان در آفرینش بزرگترین پیروزی قرن بیست و یکم، در تاریخ جاویدان باقی خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha