پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شورای عالی حوزه

حوزه/ در دوره هشتم شورای عالی برای بهره‌برداری هر چه بیشتر از دیدگاه‌ها، بانک ایده شورای عالی به صورت فعال پذیرای اندیشه ها و دیدگاه‌های فرهیختگان می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه در اطلاعیه ای اعلام داشته است: استماع اندیشه‌ها و ایده‌های اساتید، فضلا و طلاب حوزوی درخصوص مسائل مرتبط به حوزه فرصتی مغتنم برای دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه خواهد بود.

از این رو در دوره هشتم شورای عالی برای بهره‌برداری هر چه بیشتر از این دیدگاه‌ها بانک ایده شورای عالی به صورت فعال پذیرای اندیشه ها و دیدگاه‌های شما فرهیخته گرامی می‌باشد.
امید است با مشارکت فعال شما بتوانیم در سیاست‌گذاری‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های حوزه گام مؤثری در جهت سامان‌دهی و اقدام نسبت به مطالبات شما حوزویان برداریم.

شما می‌توانید سؤال، پیشنهاد، انتقاد و نظر خود را از طریق صفحه ارسال نظر و پیشنهاد برای ما ارسال کنید و چنانچه نظرات شما، امکان نمایش عمومی داشته باشد، پس از بررسی و تأیید، در صفحه مشاهده نظرها و پیشنهادها و تنها با ذکر نام شما (بدون ذکر سن و تحصیلات و شهر و ایمیل) برای همگان، نمایش داده می‌شود.

همچنین اگر نظرات شما، زیاد است و یا تمایل دارید از طریق ایمیل، با ما ارتباط داشته باشید، از ایمیل واحد مربوطه، در صفحه ارتباط با ما استفاده کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha