پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قدردانی جامعه اسلامی در ایرلند از پرسنل بیمارستان با اهدای غذا  

حوزه/ مسلمانان شهرستان کیلدر در ایرلند، به منظور نشان دادن قدردانی از پرسنل بیمارستان در شرایط بحران کرونا، ۲۰۰ بسته غذایی را تهیه و به آنها اهدا کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از leinsterleader، جامعه اسلامی شهرستان کیلدر در ایرلند با اهدای غذا به پرسنل بیمارستان و کارکنان بخش خدمات اورژانس، از خدمات آن‌ها در شرایط بحران کرونا قدردانی کردند.

اعضای جامعه اسلامی در منطقه ناس در شهر کیلدر، با همکاری کارمندان یک رستوران، بسته‌های غذایی را برای کارکنان بیمارستان آماده کردند.

جمعی از داوطلبان مسلمان با اسامی محمد جاشیم اودین ، فیروز احمد ، جعفر اودین ، ذاکر حسین ، حسن بویان و زاهد حسین. در این ابتکار عمل حضور داشتند و صدها بسته غذایی را بسته بندی کردند.

جاشیم گفت: اگرچه تعداد بستری‌ها و مرگ و میرها در بیمارستان‌ها اخیرا کاهش یافته است اما تهدید ویروس کرونا به قوت خود باقیست.

وی افزود: ما برای حدود ۲۰۰ نفر غذا تهیه کردیم، زیرا می‌خواسیتم از تمامی کارکنان بیمارستان که در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا تلاش کرده‌اند قدردانی به عمل بیاوریم. آن‌ها از بیماران مبتلا به ویروس کرونا نگهداری کردند و شامل کارمندان بیمارستانی، کارکنان آمبولانس، امدادگران و نگهبانان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha