پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سلمان فارسی

حوزه / تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری در نیمه اول مردادماه در استان سمنان از سر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از روابط عمومی سریال «سلمان فارسی»، تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری در نیمه اول مردادماه در  استان سمنان از سر گرفته می‌شود. با توجه به شرایط پیش آمده در جهان و شیوع ویروس کرونا، تصویربرداری فصل بیزانس سریال که پیش‌تر قرار بود در ترکیه انجام شود، در سمنان انجام خواهد شد.

بنا به این گزارش، در این زمینه از آخرین تکنولوژی روز در حوزه جلوه‌های ویژه کامپیوتری استفاده می‌شود. داستان این بخش از سریال در ادامه سفر سلمان جوان در مسیر دمشق و فراز و فرودهای سفر و درگیر شدن با قبایل تحت سلطه روم و ایران باستان روایت می‌شود.

پیش‌بینی شده در فصل‌بندی این بخش از داستان سریال «سلمان فارسی» از تولد روزبه (سلمان) تا پیش از وفات پیامبر اسلام (ص) روایت شود. این سریال جزو مجموعه‌های الف ویژه سیمافیلم به شمار می‌رود. فرهاد اصلانی، علی دهکردی، چنگیز جلیلوند و محمدرضا هدایتی در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha