جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اطلاعیه تعطیلی مدارس علمیه

حوزه / اخیراً یکی از والدین طلاب مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) با ارسال پیامی به کانال «حوزه نیوز همدان»، از برگزاری دوره تابستانی در این مدرسه و خطر ابتلای طلاب به ویروس کرونا ابراز نگرانی کرده بود و از مسئولان حوزه خواسته بود برای پیشگیری از شیوع ویروس، دوره تابستانی بصورت مجازی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، اخیراً یکی از والدین طلاب مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) با ارسال پیامی به کانال «حوزه نیوز همدان» در پیام رسان ایتا، از برگزاری دوره حضوری تابستانی در این مدرسه و خطر ابتلای طلاب شرکت کننده به ویروس کرونا ابراز نگرانی کرده بود و از مسئولان حوزه خواسته بود که برای پیشگیری از شیوع ویروس کووید۱۹، دوره تابستانی طلاب لغو  و بصورت مجازی برگزار شود.

خبرگزاری حوزه نیز براساس اصل امانتداری و رسالت اطلاع رسانی و گره گشایی از مشکلات مخاطبان، پیام ارسالی به کانال «حوزه نیوز همدان» را به مدیر مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) منتقل کرد که منجر به تغییر برنامه مدرسه شد.

متن پیام ارسالی به کانال «حوزه نیوز همدان»:

«اینجانب به نمایندگی از والدین  طلاب حوزه علمیه قرآنی امام حسین(ع) نگرانی و دغدغه خود را ازهمـه گیری ویروس کـرونا اعلام می دارم در شرایطی که تمام دانشگاهها و مراکزعلمی تعطیل بوده و به رعایت فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی توصیه می شود، متأسفانه مشاهده می شود که این طلاب عزیز به صورت گروه های ۱۵ تا۲۰ نفره در یک  حجره می خوابند، اگر خدایی ناکرده  یکی از این عزیزان به  کرونا مبتلا باشد چه فاجعه ای رخ می دهد. چه کسی پاسخگوی عواقب آن است. لذا از عزیزان مسئول حوزه تقاضا داریم دوره  تابستانی را در صورت امکان غیرحضوری برگزار فرمایند».

تعطیلی تمامی برنامه های رسمی مدرسه قرآنی امام حسین(ع) در تابستان

حجت الاسلام داود نعمتی، معاون آموزش مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) همدان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، اظهار داشت: از آنجایی که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در همدان در حال افزایش است و در راستای اطاعت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احتیاط بیشتر برای ریشه کنی این ویروس منحوس، تمهیداتی در مدرسه قرآنی امام حسین(ع) برای حفظ سلامتی طلاب اندیشیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه درس های تابستانی جزو آیین نامه مدارس قرآنی است، مطرح کرد: طبق پیام های رسیده و پیگیری های خبرنگار خبرگزاری‌ حوزه در همدان و در راستای آسوده خاطر بودن طلاب و خانواده های آنان، امسال تمامی برنامه های رسمی تابستانی در پایه های مختلف مدرسه تعطیل خواهد بود.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام حسین(ع) با بیان اینکه این تعطیلی به معنای تعطیل شدن کسب علم نیست، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با اساتید مدرسه مقرر شد تمامی برنامه ها و کلاس ها بصورت مجازی و تلفنی برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha