سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مراسم

حوزه/ آئین رونمایی از کتابهای جدید مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه پنج شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آئین رونمائی از کتابهای جدید مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه پنج شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۹ صبح با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه برگزار می شود.

 به کارگیری شگردهای خبررسانی، یکی از مؤلفه‌های جنگ روانی است. رسانه‌های معاند و مخالف اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران همواره پس از وقوع هرحادثه انسانی یا طبیعی با بهره جستن از این شگردها می کوشند مردم را به باورهای دینی و ارزشی خود بدبین کرده و پایه‌های اعتماد عمومی را ویران سازند.
کتاب "جنگ روانی کرونا"  به بررسی و تبیین برخی از شگردهای خبررسانی رسانه‌های دشمن در روزهای شیوع بیماری کرونا می‌پردازد. هدف از این مجموعه بالابردن سطح سواد رسانه و توانمندسازی خوانندگان در گزینش و پردازش اخبار است.

در روزهایی که جامعه ما از شیوع بیماری کرونا در تب و تاب بود، همدلی مردم  ،فداکاری جامعه پزشکی، حضور تحسین انگیز روحانیان و نیروهای جهادی و همگرایی مسئولان نظام  در همه سطوح، جلوه‌های زیبایی از ایمان، اعتماد، ازخودگذشتگی، کمک به هم نوع و مواسات را متبلور ساخت. متأسفانه در همان روزها افرادی تلاش کردند تا شیوع بیماری کرونا را دستمایه‌ هجمه به باورها وارزش‌های دینی و تحقیر نقطه‌های قوت ملی، قرار دهند.

کتاب"پاسخ به شبهات کرونا" پاسخ به شماری از شبهات درباره باورها، ارزش‌ها و نمادهای دینی و مذهبی است که به بهانه کرونا انتشار یافته است.

ارتباط مجازی از طریق سایت اندیشه قم(آپارات و اسکایپ)

 www.andisheqom.com

https://aparat.com/pasokhtv/live

join.skype.com/hbSc۱aZULC۵۶

@spasokh

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha