جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدحسن حسینی

حوزه/دبیر برگزاری مسابقه غیرحضوری خطبه خوانی حضرت زهرا(س) از برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقه بزرگ خطبه خوانی حضرت زهرا(س) با حضور مدیرحوزه های علمیه خبر داد.

حجت الاسلام سیدحسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهارکرد: به همت اداره قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه های علمیه و مشارکت نهادهای حوزوی مسابقه غیرحضوری خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) با مشارکت بیش از ۱۵ هزار طلبه و خانواده ایشان به صورت همزمان و مجازی برگزار شد.

مدیر اداره قرآن و حدیث معاونت تهدیب و تربیت حوزه های علمیه افزود: در این مسابقه بیش از ۱۵ هزار نفر از طلاب حوزه های علمیه خواهران، برادران، جامعه الزهرا(س)، مرکز خدمات، جامعه المصطفی، حوز ه های علمیه خراسان، اصفهان به همراه خانواده هایشان با هم به رقابت پرداختند که در نتیجه قریب به ۴۰۰ نفر به عنوان برگزیده انتخاب خواهند شد.

وی ضمن تشکر از پشتیبانی فنی و فناوری مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: بحمدالله با توجه به حمایت مراجع معظم تقلید تا پیش از این قرار بود از ۱۳۵ نفر از برگزیدگان تقدیر شود که با حمایت ایشان قریب به ۴۰۰ نفر رسید.

مدیر اداره قرآن و حدیث حوزه های علمیه با اشاره به مشارکت مراکز و مؤسسات حوزوی افزود: به منظور برگزاری منسجم مسابقات در فصول و مناسبت های مختلف ستاد برگزاری مسابقات قرآن و حدیث نهادهای حوزوی با حمایت و پشتیبانی مرکز خدمات حوزه های علمیه تشکیل شد که به فراخور زمان و مناسبت های پیش رو، مسابقات فرهنگی با مشارکت همه نهادهای حوزوی برگزار شود.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: امید است روز شنبه ساعت ۱۸ با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و جمعی از مدیرانی که در این مسابقه نقش آفرینی کردند آیین قرعه کشی برندگان برگزار شود.

لازم به ذکر است: این مراسم روز شنبه ساعت ۱۸ در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha