جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 909708
۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
اعدام

حوزه/ هشتکی که توسط اکانت وزارت خارجه آمریکا پشتیبانی می شد و توسط منافقین و سلطنت طلبان تقویت می گردید. اکثر این افراد همان کسانی بودند که در قضیه قتل رومینا اشرفی هشتک زده بودند که باید پدر رومینا قصاص شود! اگر اعدام خوب است پس چرا سه نفری که در اغتشاشات آبان ماه به زنان بی دفاع حمله می کردند و با سلاح گرم ایجاد رعب و وحشت می نمودند اعدام نشوند... .

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حجت احسان بخش طلبه حوزه علمیه قم در یادداشتی با عنوان«اعدام خوب اعدام بد» بر لزوم عملکرد قوی قوه قضائیه در بحث رسانه و بازی افراد سطحی نگر و عوام زده در زمین دشمن علیه دستورات دین پرداخته است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اعدام خوب اعدام بد

لزوم عملکرد قوی قوه قضائیه در بحث رسانه

عملکرد  دقیق و تاثیرگذار قوه قضاییه در بحث رسانه  بارها مورد تاکید رهبر انقلاب قرار گرفته است چه در دوره گذشته یعنی آیت الله آملی لاریجانی و چه در دوره فعلی و ریاست حجت الاسلام والمسلمین رئیسی. رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری اخیر خود با قوه قضاییه نیز باز براین قضیه بسیار مهم تاکید فرمودند. متاسفانه بسته کامل رسانه ای یک اتفاق مهم قضایی شامل اطلاع رسانی، کار هنری و ... در رسانه قوه قضاییه کمتر به چشم می خورد. بحث این نوشتار پیرامون رفتار رسانه ای قوه قضاییه نیست که خود حدیث مفصلی است اما میخواهیم اشاره ای به قضیه اخیر این روزها داشته باشیم. دو روز پیش بود که سخنگوی قوه قضاییه از اعدام سه جوان خبر داد که در اغتشاشات آبان درگیری مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت  بین مردم داشتند و اعلام کرد که به زودی حکم اعدام این سه نفر اجرا خواهد شد. علی القاعده سیستم رسانه ای قوه قضائیه باید در این زمینه پیش قدم میشد و به جزییات رفتار این سه نفر می پرداخت و برای مردم اقناع سازی صورت می گرفت که متاسفانه به طور دقیق این کار انجام نگردید. ضد انقلاب و سلطنت طلبان که از هر بهانه ای به دنبال سودجویی و پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند، سعی کردند در توییتر و اینستاگرام هشتک اعدام نکنید را ترند و بولد کنند که باز جای شهید و جلاد را عوض نمایند. بعد از ظهر دیروز هم یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با استناد به ماده ۴۷۷ دستور اعاده دادرسی را داده است که البته کمی بعد توسط مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه تکذیب شد که باز ضعف اطلاع رسانی در این قضیه مشهود بود. این قضیه باز طبق موارد قبلی تجربه ای شد که دوستان در قسمت رسانه ای قوه قضاییه فکر اساسی در این زمینه بکنند که اقناع حداکثری برای مردم صورت بگیرد.

از آن طرف هم عده ای از داخل که اکثرا از طیف اصلاح طلب و سلبریتی هایی که بسیاری از آنها در تلویزیون کار می کنند و در آنجا معروف شدند با این هشتک اعدام نکنید همراهی کردند. هشتکی که توسط اکانت وزارت خارجه آمریکا پشتیبانی میشد و توسط منافقین و سلطنت طلبان تقویت می گردید. نکته جالب این قضیه آنجا بود که اکثر این افراد همان کسانی بودند که در قضیه قتل رومینا اشرفی هشتک زده بودند که باید پدر رومینا قصاص شود! همین قدر بی منطق و به دور از عقلانیت رفتار می کنند و جامعه را دچار سردرگمی می کنند. اگر اعدام خوب است پس چرا سه نفری که در اغتشاشات آبان ماه به زنان بی دفاع حمله می کردند و با سلاح گرم ایجاد رعب و وحشت می نمودند اعدام نشوند و اگر اعدام بد است پس چرا پدر رومینا اشرفی اعدام نشود؟ این تناقضات رفتاری این افراد اگر خوشبینانه نگاه کنیم ناشی از سطحی نگری و عوام زدگی آنها است که ناخودآگاه در زمین دشمن بازی می کنند و علیه دستورات دینی مطلب منتشر می کنند هرچند بعضی از این افراد وطن فروشی و وادادگی شان برای همه عیان شده است.

حجت احسان بخش

طلبه درس خارج حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدرضا IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    0 0
    محمد ایمانی نوشت: منافقین محارب هشتگ اعدام نکنید راه انداختند.