جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بحرین

حوزه/ محمد رمضان یکی از دو جوان بحرینی که به تازگی توسط دادگاه آل خلیفه به اتهام دست داشتن در انفجار و قتل یک نیروی پلیس محکوم به اعدام شده تاکید کرد که من از تهمت هایی که به من نسبت داده شده بی گناهم و برای گرفتن اعتراف مرا شکنجه کرده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه محمد رمضان یکی از دو جوان بحرینی که به تازگی توسط دادگاه آل خلیفه به اتهام دست داشتن در انفجار و قتل یک نیروی پلیس محکوم به اعدام شده تاکید کرد که من از تهمت هایی که به من نسبت داده شده بی گناهم و برای گرفتن اعتراف مرا شکنجه کرده اند.

دادگاه استیناف بحرین نیز پیش از تجدید محاکمه آنها به دلایلی مبنی بر شکنجه این دو جوان بحرینی محکوم به اعدام  یعنی محمد رمضان و حسین موسی اشاره کرده بود.

اما محمد رمضان در کلیپی که توسط همسرش از او ضبط شده می گوید: من محمد رمضان محکوم به اعدام هستم و می دانم که کسی به سخنان من اعتنایی نمی کند و گوش نمی دهد، زیرا من پول و پست و مقامی ندارم و مشهور نیستم.

وی افزود: تصاویر و گزارش های پزشکی و شاهدان عینی همه ثابت می کنند که من شکنجه شده ام و البته من از تهمت هایی که به من نسبت داده شده بی گناهم و در دادگاهی غیرعادلانه و ساختگی محکوم به اعدام شده ام و از این رو مرگ من غیر قانونی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید محمد IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    0 0
    هرحکومتی مخالفینش را باتهمت ازبین میبرد