جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۲۲% سوئدی‌ها خواهان داشتن همسایه مسلمان نیستند

حوزه/ یک نظرسنجی جدید که توسط شرکت نووس انجام شده نشان داد که هر چند اکثریت سوئدی‌ها برایشان فرقی نمی‌کند همسایگان چه پیشینه‌ای داشته باشد، ۲۲% آن‌ها مخالف همسایه مسلمان یا اهل خاورمیانه هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از آناتولی، براساس یک مطالعه جدید ، در حدود ۲۲٪ از سوئدی ها از داشتن همسایه مسلمان یا همسایه‌ای با پیشینه‌ای مربوط به خاورمیانه فراری هستند.

طبق نظرسنجی شرکت نووس که در وب سایت اخبار محلی منتشر شده است ، اکثر شرکت کنندگان گفتند که  برایشان مهم نیست همسایگان آن‌ها اهل کجا باشند و تنها ۴ شرکت کننده گفتند که دوست دارند همسایگان مسلمان یا همسایگانی با پیشینه خاورمیانه‌ای داشته باشند.

حدود ۱۶٪ از شرکت کنندگان گفتند که آنها همسایگانی اهل آفریقا را نمی خواهند و تنها ۴ نفر از این مسئله استقبال کردند.

در همین حال ، ۱۹٪ از شرکت کنندگان اظهار داشتند که نسبت به داشتن همسایگان سوئدی احساس مثبت فکر می‌کنند و ۱۲٪ از آنها همچنین به داشتن همسایگان مسیحی پاسخ مثبت دادند.حدود ۱٪ از شرکت کنندگان گفتند که نسبت به داشتن همسایگان مسیحی احساس منفی دارند و بسیاری گفته اند که نسبت به داشتن همسایگان یهودی احساس منفی می کنند. از بین همه پاسخ دهندگان ، ۹٪ اظهار داشتند که از داشتن همسایگان یهودی استقبال می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha