چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
غرب وحشی آمریکا

حوزه/ این اشباح مدعی تمدن و تجدد که آنان ستوری رمیده و گرگ‌هایی درنده و شیاطینی انسان‌نما هستند که از حیوان گمراه‌تر و از شیطان پست‌تر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، با انتشار کلیپی در صفحه شخصی خود، نوشت: علی‌رغم اینکه برخی از محققین اولین تحلیل‌های امام خمینی در باب «حقیقت و هویت» تمدن الحادی «غرب» را به کتاب کشف‌الاسرار ایشان (۱۳۲۳؛ دو سال پس سقوط رضا شاه) مستند می‌سازند، باید اذعان کرد امام پیش از آن در (۷/تیر/۱۳۱۴، ۸۵ سال قبل) طی نامه‌ای خطاب به یکی از شاگردانش به نام میرزا جواد حجت همدانی (صحیفه امام ج ۱/ ص۱۱ و ۱۲) در توصیف حقیقت تمدن مادی و الحادی غرب به پرده‌برداری از حقیقت «توحش» تمدن مادی پرداخته و در این ارتباط نوشتند:

بپرهیز و برحذر باش! ای برادر روحانی و دوست عقلانی از این «اشباح مدعی تمدن و تجدد» که آنان ستوری رمیده و «گرگ‌هایی درنده» و «شیاطینی انسان‌نما» هستند که از حیوان گمراه‌تر و از شیطان «پست‌ترند» و «قسم به جان حقیقت» که میان آنان و تمدن آن‌چنان فاصله دوری است که اگر به شرق روند تمدن به غرب گریزد! و چون به غرب روی‌آورند تمدن به شرق برود! و همانند تو که از شیر می‌گریزی، تمدن از ایشان در فرار است! که ضرر ایشان بر بنی‌آدم از «آدم‌خواران» بیش است!  

این تحلیل مراد و امام ما از واقعیت تمدن غرب است آن‌هم در تیرماه ۸۵ سال قبل! و اما اکنون تیرماه ۹۹ برای درک عمق تیزبینی امام، ببینید برخورد پلیس بی‌رحم و شیطان‌صفت آمریکا را با یک معترض معلول و بی‌پناه سیاه‌پوست نمونه بارزی از گرگ‌صفتی تمدنی است که امام ۸۵ سال قبل در خشت خام می‌دید و امروز غرب پرستان در آینه شفاف نمی‌بینند....!

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha